کدخبر: ۲۷۵۰
۲٦ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱٤:۱۲
چاپ

جشن ملی حماسه حضور در بیرجند

مردم: روحانی عمل به وعده‌ها و از بین بردن مشکلات اقتصادی را از یاد نبرد/ مشکلات جوانان فراموش نشود/ باید به آینده خوش بین بود

مردم: روحانی عمل به وعده‌ها و از بین بردن مشکلات اقتصادی را از یاد نبرد/ مشکلات جوانان فراموش نشود/ باید به آینده خوش بین بود

مردم در گفتگو با خبرنگار ما پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات؛ عمل به وعده‌‌ها، شکل گیری حماسه اقتصادی و توجه ویژه به جوانان را مهمترین خواسته‌هایشان از رئیس جمهور منتخب اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا پس از اعلام رسمی نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور و اعلام مشارکت 72.7 درصدی ملت شریف ایران اسلامی در این انتخابات سرنوشت ساز و انتخاب شدن حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب عده‌ای از بیرجندی‌ها نیز همگام با سایر ایرانیان دیشب را تا پاسی از شب در خیابان‌ها سپری کرده و این حماسه حضور 72 درصدی را به جشن نشستند.

ما نیز بعلت رسالت خبری خویش در بین آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حضور یافتیم تا منعکس کننده خواسته‌هایشان از رئیس جمهور منتخب باشیم.اینک نظر شما را به گفتگوی خبرنگار ما با برخی از  آن‌ها جلب می‌نماییم:

ابتدا با یک جوان حدودا 30ساله که به همراه همسر و فرزند کوچکش در این مراسم حضور یافته بود هم صحبت شدیم.

وی که به گفته خودش پیش‌بینی کرده بود که آقای روحانی در دور اول انتخاب شده و انتخابات به دور دوم کشیده نمی شود،  در رابطه با خواسته‌اش از وی به عنوان منتخب ملت اظهار داشت: ایشان شاید توانایی عملی کردن خواسته ما را نداشته باشد.

وی در ادامه ضمن نقض گفته قبلی‌اش افزود: جز به آرامش رساندن زندگی عامه مردم توقع دیگری از ایشان نداریم.

وی میزان عمل کردن روحانی به وعده‌هایش را وابسته به میزان همکاری صورت گرفته با وی دانست.

یک جوان 22 ساله که برنده شدن روحانی در دور اول را دور از ذهن می‌دانست با اشاره به خواسته‌اش از وی اظهار داشت: عمل به وعده‌ها و حل مشکلات اقتصادی جزء خواسته‌های ما از آقای روحانی است.

وی افزود: امیدواریم که ایشان وعده‌هایی که داده‌اند را از یاد نبرده و همچون قبل از انتخاب شدنشان به رابطه مستقیم خود با مردم ادامه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که: زمینه برای عمل کردن روحانی به تمامی وعده‌هایی که داده است و سرافرازی بیش از پیش ایران فراهم شود.

در ادامه با یک فرد حدودا 50 ساله که از دور نظاره‌گر شادی مردم بود هم‌صحبت شدیم.

وی ضمن اشاره به پیش بینی‌اش مبنی بر احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم قبل از اعلام نتایج نهایی، برطرف نمودن نارضایتی‌های ایجاد شده در بین مردم، به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و توجه ویژه به جوانان را خواسته خویش از حسن روحانی عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به غیر قابل پیش‌بینی بودن میزان پایبندی روحانی به وعده‌های داده شده اظهار داشت: معمولا ابتدا وعده‌های زیادی داده می‌شود اما زمانی که وقت عمل فرا می‌رسد، خیلی‌ها پا پس می‌کشند.

وی افزود: گمان می‌کنم که ایشان نسبت به آقای احمدی نژاد عمل‌گراتر بوده و در یکی دو سال اول ریاست جمهوریشان تلاش بیشتری برای عمل به وعده‌ها صورت دهند.

وی ادامه داد: می‌توان به آینده خوش بین بود.

در هر صورت نتیجه انتخابات پیروزی دکتر روحانی را نشان می‌دهد. اینک سایرین نیز باید به دور از هر گونه نگاه جناحی؛ به نظر، اقبال و اعتماد مردم به وی احترام گذاشته و همه همگام با یکدیگر آینده‌ای روشن را رقم زده و پس از ایجاد حماسه سیاسی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب زمینه را برای شکل گیری حماسه اقتصادی فراهم آوریم.

ما نیز ضمن تبریک به دکتر روحانی بعلت جلب نظر مردم و بر دوش گرفتن وظیفه خطیر ریاست جمهوری به مدت 4 سال، ابراز امیدواری می‌کنیم که وی در عمل به وعده‌هایش کوشا بوده و پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهد. به امید سر افرازی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های علمی، اقتصادی ، فرهنگی و به ویژه اجتماعی .

گزارش تصویری جشن حماسه حضور

/افضلی نسب/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها