کدخبر: ۳۳۱۳۳
۰۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
چاپ

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ پرژه همزمان با هفته دولت در بیرجند

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ پرژه همزمان با هفته دولت در بیرجند

بیرجند رسا-فرماندار بیرجند از افتتاح ۱۱۶ پروژه و کلنگ زنی ۲ طرح در دانشگاه بیرجند همزمان با هفته دولت در مرکز استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا    به نقل  از خاورستان، علی اکبر تناکی به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: این پروژه ها همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه ها 11 هزار و 500 خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند، افزود: افتتاح ساختمان پژوهشکده دانشگاه پیام نور، بهره برداری از ساختمان قرارگاه پلیس راه استان و گازرسانی به مجموعه 693 واحد مسکن مهر ارتش از مهمترین پروژه های شاخصی است که در این طول هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندار مرکز استان خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد 48 پروژه مربوط به جهاد کشاورزی، 16 پروژه شرکت توزیع برق بیرجند، 14 پروژه اداره کل ارتباطات و فناوری، 5 پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، 9 پروژه شهرداری، 2 پروژه راه و شهرسازی، 4 پروژه بخشداری مرکزی، 2 پروژه آب و فاضلاب روستایی، 2 پروژه منابع طبیعی و 2 پروژه نوسازی مدارس هستند.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاههای اجرایی دیگر مرکز استان در هفته دولت یک پروژه قابل افتتاح دارند، گفت: 2 تا 9 شهریورماه به دلیل شهادت دو عنصر موثر دولت "شهیدان رجایی و باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

تناکی بر اطلاع رسانی خدمات و اقدامات انجام گرفته از سوی دولت به مردم تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر انتقال خدمات انجام شده از سوی دولت به مردم به منظور ایجاد فضایی شاد و بانشاط در جامعه تاکید کرده اند، لذا مسئولان نیز باید مهمترین اقدامات انجام شده را در طول این هفته به اطلاع مردم برسانند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها