کدخبر: ۳۵٤۰۷
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
چاپ

هروی خبر داد:

راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده

راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده

بیرجندرسا- نماینده مردم قائنات و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی فاز اول راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  جواد هروی در گفت‌و‌گو با خانه ملت،گفت: چندی پیش جلساتی با وزیر صنعت، معدن و تجارت راجع به راه‌اندازی کارخانه فولاد قائنات داشتیم که خوشبختانه در روزهای گذشته با برخی معاونین وزیر هم نشست‌هایی برگزار کردیم و در ‌‌نهایت ابتدای این هفته با خود وزیر جلسه مهمی داشتیم.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در استان خراسان جنوبی وجود دارد طرح فولاد است که فولاد قائنات به عنوان یک مرکز تولید و یک مرکز صنعتی قوی در خراسان جنوبی و شرق کشور می‌تواند شرایط تقویت صنایع دیگر را فراهم کند.

وی با بیان این که راه‌اندازی کارخانه فولاد قائنات برای منطقه و مردم در آمد زایی و اشتغال زایی می کند افزود: اهمیت ایجاد و راه‌ اندازی این مجتمع صنعتی موجب شده تا پیگیری امور آن نیز با اهمیت بیشتری دنبال شود که الحمدلله موضوع فاینانس چینی آن نیز به سرانجام رسیده و شرکت‌های خصوصی داخلی هم وارد میدان شده‌اند.

هروی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام قوا وارد این حیطه شده و تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی این کارخانه بکار گرفته تا ان‌شاء‌الله سال آینده راه‌اندازی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و وعده‌هایی وزیر صنعت،معدن و تجارت و همکارانشان به ما داده‌اند به یاری خدا به زودی شاهد راه‌اندازی فاز اول کارخانه فولاد قائنات باشیم و مراحل بعدی و راه‌اندازی واحد احیا و مرحله ذوب و فازهای بعدی به سرعت اجرایی شوند./

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.