کدخبر: ۳٦۳٤۵
۲٦ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:٤۷
چاپ

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

بیشترین درصد شکایات به آموزش و پرورش مربوط به مسائل مالی و آموزشی است.

بیشترین درصد شکایات به آموزش و پرورش مربوط به مسائل مالی و آموزشی است.

بیرجندرسا-مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش گفت: بیشترین درصد شکایات به آموزش و پرورش مربوط به مسائل مالی و آموزشی است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  سید رحیم میرشاه ولد  در حاشیه گردهمایی مدیران مدارس آموزشگاه‌های خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش وپرورش محل ایده پردازی است و همکاران  آموزش وپرورش در ایده پردازی نقش دارند.

وی افزود: باید نگاه ها در آموزش وپرورش با نگاه خرد جمعی و با ظرفیت ایده پردازی پرداخته شود و در حوزه تعلیم وتربیت باورمان این است که می شود بسیاری از کارهای فرهنگی و تربیتی را در درون مدرسه و از ظرفیت های موجود انجام داد.

مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: گاهی ظرفیت هایی وجود دارد که نیاز به هزینه ندارد، بلکه نیاز به فکر دارد و باید این فرصت ها را شناسایی کرد.

میرشاه ولد بیان کرد: شکایات در آموزش و پرورش بیشتر در مسائل مالی، اداری، اخلاقی، فرهنگی است و در هر استان حجم آن متفاوت است و درصدد هستیم شکایات از دستی به الکترونیکی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته میزان شکایات از آموزش وپرورش 40 هزار مورد بوده است  گفت: امسال 36 هزار شکایات از آموزش و پرورش گزارش شده است.

مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش گفت: در تلاش هستیم که شکایات از حالت دستی به سامانه تبدیل شود و در حال حاضر این طرح به صورت پایلوت در چهار استان کشور به اجرا در می آید.

وی اظهار کرد: سامانه شکایت  الکترونیکی  بزودی در استان های تهران، چهارمحال بختیاری، قزوین، خراسان رضوی به صورت پایلوت  اجرا می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.