کدخبر: ۳۹٤۵
۱۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۰
چاپ

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

باید انعکاس درد مردم اولویت اول رسانه‌ها باشد/ نقد مدیران بجا و منصفانه صورت گیرد

باید انعکاس درد مردم اولویت اول رسانه‌ها باشد/ نقد مدیران بجا و منصفانه صورت گیرد

بیرجندرسا-نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی پرداختن به درد و رنج مردم و نقد بجا و منصفانه از مدیران را از جمله مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی دیروز با حضور در دفتر روزنامه بیرجند امروز به بازدید از پرسنل این روزنامه پرداخت و در جریان اهم برنامه‌های این رسانه نوشتاری استان قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز قلم به اصحاب رسانه اظهار داشت: قلم زنی و نگارش اصحاب جراید می‌تواند در ارتقای فرهنگ، امیدواری و آگاهی مردم نسبت به مسائل استانی، کشوری، منطقه‌ای و جهانی موثر باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اصول نگارش گفت: باید در انتشار اخبار؛ تلاش در جهت گره‌گشایی از درد و رنج مردم و انعکاس اخبار مربوط به آن‌ها در درجه اول اولویت قرار داشته باشد.

عبادی انعکاس نقدهای بجا و منصفانه از مدیران را از دیگر وظایف رسانه‌ها برشمرد و افزود: البته در این مورد باید نقاط قوت را نیز مورد بررسی قرار داده و به آن‌ها نیز اشاره شود.

وی با اشاره به تمایل بیشتر جامعه به پذیرش نقات ضعف تا پذیرش نقاط قوت تصریح کرد: رسالت رسانه‌ها در این زمینه، معکوس کردن این فرهنگ و تاکید و توجه بیشتر بر نقاط قوت است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان افزود: رسانه‌ها باید از جستجوی بیش از حد در نقاط ضعف و مانور زیاد بر روی آن‌ها خودداری کنند.

در این جلسه مدیرمسئول روزنامه بیرجند امروز نیز به بیان مشکلات صنعت نشر در استان پرداخت و خواستار پیگیری حل این مشکلات از سوی نماینده مردم در مجلس شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها