کدخبر: ٤٤۲۸
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:٤۳
چاپ

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

خانواده و جامعه دو رکن مهم در زمینه عفاف و حجاب هستند/ فضای جامعه باید از مروجان بی بند و باری پاک سازی شود

خانواده و جامعه دو رکن مهم در زمینه عفاف و حجاب هستند/ فضای جامعه باید از مروجان بی بند و باری پاک سازی شود

بیرجندرسا-معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: باید در زمینه عفاف و حجاب فضای جامعه سالم سازی شده و با مروجان بی بند و باری برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز عفاف و حجاب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا ترویج بی بند و باری را یکی از جدی‌ترین معظلات و گرفتاری‌های جامعه اسلامی دانست و افزود: غرق شدن خانواده‌ها در امور مادی و عدم توجه به امور معنوی علت عمده به وجود آمدن این مشکل است.

وی ادامه داد: البته دست‌هایی در داخل و خارج از کشور نیز در تلاش به منظور ترویج بی بند و باری در سطح جامعه اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به همزمانی روز ملی عفاف و حجاب و اولین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: این تقارن مبارک ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی را بر آن داشت تا راهپیمایی کوتاهی را در پایان نماز جمعه این هفته توسط نمازگزاران برگزار شود.

لطفیان در رابطه با وظیفه مردم و مسئولان در زمینه عفاف و حجاب گفت: در وهله اول خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن تاثیرگذار در اقامه حدود الهی به ویژه بحث عفاف و حجاب بسیار مهم است و باید توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: در وهله دوم نیز باید فضای جامعه سالم سازی شده و محیط از کسانی که بی بند و باری را در سطح جامعه ترویج می‌کنند، پاک شود.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: در مورد پاک سازی فضای جامعه مردم و مسئولان سهیم بوده و نقش تعیین کننده و یکسانی دارند.

لطفیان در رابطه با اقدامات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با موضوع عفاف و حجاب تصریح کرد: با صنوفی هم‌چون صنوف پوشاک و آرایشگران که در امر عفاف و حجاب تاثیگذارند جلسات مختلف توجیهی و آموزشی برگزار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در همین راستا فضای آرایشگاه‌های زنانه را با پسترها و مطالبی در امر عفاف و حجاب تجهیز کرده‌ایم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.