کدخبر: ٤۵٤٤
۲۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۱
چاپ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مجلس خود را موظف به همکاری با رئیس جمهور منتخب می‌داند/ باید استعدادهای معنوی جامعه پرورش یابد

مجلس خود را موظف به همکاری با رئیس جمهور منتخب می‌داند/ باید استعدادهای معنوی جامعه پرورش یابد

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به منظور اعتلای کشور و برآورده شدن خواسته‌های مردم؛ مجلس خود را موظف به تعامل با رئیس جمهور منتخب می‌داند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری 24 خردادماه اظهار داشت: از تمامی مردم خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند بخاطر این حضور گسترده و تاثیرگذار که حتی تاثیرات خود را بر روند دیپلماسی بین المللی نیز گذاشت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی از آمادگی کامل خود برای همکاری با رئیس جمهور منتخب خبر داد و افزود: مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند که در راستای اعتلای کشور و برآورده شدن خواسته‌های مردم حداکثر تعامل و همکاری را با رئیس جمهور منتخب داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مردم، رسانه‌ها، مسئولین، نمایندگان و مدیران همگی با همکاری یکدیگر کمک کنند تا دولت جدید که تا یکی دو ماه آینده شکل خواهد گرفت بتواند موفق باشد.

عبادی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان تصریح کرد: رسانه‌ها باید با استفاده از فضای روحانی و معنوی ایجاد شده در جامعه پرورش استعدادهای معنوی جامعه را در دستور کار قرار بدهند.

وی با اشاره به وجود سه نوع استعداد هنری، علمی و معنوی گفت: استعدادهای معنوی از جمله استعدادهایی است که مورد غفلت دنیای امروز قرار گرفته است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به آثار مثبت امنیتی، اجتماعی، روانی، فرهنگی و تربیتی پرورش استعدادهای معنوی جوانان و نوجوانان؛ ایران اسلامی باید به پرورش این استعداد فراتر از همه دنیا نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها