کدخبر: ۸٤۸۲٦
۱۲ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۲:۲۷
چاپ

هفت هزار و ۳۹ فرزند تحت حمایت معلمان خراسان‌ جنوبی هستند

بیرجندرسا-مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: چهار هزار و ۳۴۱ نفر معلم و استاد دانشگاه با ثبت نام در طرح اکرام، حامی هفت هزار و ۳۹ نفر ایتام و فرزند محسنین هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط‌ عمومی کمیته‌ امداد، محمد عرب روز چهارشنبه اظهار کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد حامیان معلم و استاد دانشگاه بیش از پنج سال حامی هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

مدیرکل کمیته‌ امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم این نهاد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند و به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌های نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

وی ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگی و فرهیخته استان، از معلمان و فرهنگیان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و با قدردانی از آنان ادامه داد: با تشویق و ترغیب معلمان اکنون هزار و ۳۰۴ دانش آموز استان نیز در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند.

عرب با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۲۴۳ فرزند یتیم و محسنین در استان گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با نصب سامانه نیکوکاری الکترونیک (سنا) همچنین با ارسال عدد ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام‌ به نشانی ekram.emdad.ir و تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

وی عنوان کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و نرم افزار بازوی حامی باش در پیام‌رسان بله از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.