کدخبر: ۸۵٦۳۲
۰۸ تیر ۱٤۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
چاپ

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

امروز حماسه جاودان از نوع مشارکت بالای مردم در انتخابات رقم می‌خورد

بیرجندرسا-رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: مردم با شور و نشاط از ساعات ابتدایی آغاز انتخابات پای صندوق‌های رای آمدند و بدون شک پایان امروز حماسه به یاد ماندنی رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایرنا، محمدجعفر عبداللهی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرداری بیرجند افزود: امروز حماسه جاودان از نوع مشارکت بالای مردم در انتخابات رقم می‌خورد که نتیجه آن جز رو سیاهی برای دشمن نخواهد بود و بدون شک مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی برای ثبات، دوام و عزت کشور به صحنه خواهند آمد.

وی اظهار کرد: تردید نکنید چون انتخابات کار خیر است سبقت در کار خیر مورد ستایش دین ماست و فرهنگ آیینی اسلام به این موضوع همواره تاکید داشته است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات در هر کشوری مایه اقتدار، دوام و عزت آن کشور است لذا ایران اسلامی پاره تن ما و روح و روان ماست، هیچ کسی با خود قهر و پشت نمی‌کند و عزت خود را به بیگانه نمی‌فروشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی هم گفت: مردم سراسر کشور از جمله استان خراسان جنوبی امروز با حضور پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را رقم می‌زنند لذا باید دقت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت‌ الاسلام علی نسایی زهان افزود: مردم خراسان جنوبی از آغاز فرآیند رای گیری با شور و نشاط پای صندوق‌های رای حاضر شدند و پیش بینی شده درصد مشارکت مردم استان به بیش از ۸۰ درصد برسد.

وی عنوان کرد: مردم استان تاکنون استقبال خوبی داشته‌اند و همواره به کشور و انقلاب خود وفادار هستند و با حضور پررنگ پای صندوق های رای دشمن را ناامید خواهند کرد.

دادستان بیرجند گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اقتدار و دوام یک کشور به انتخابات پرشور و نشاط است که امروز در کشور محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم رای دادن را به آخر وقت موکول نکنند و در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند و رای خود را هرچه زودتر به صندوق بیاندازند.

حجت‌ الاسلام نسایی زهان افزود: همچنین تاکید داریم مردم در انتخاب خود دقت کنند چون رییس جمهور خیلی اختیار دارد و قدرتمند است لذا باید سرنوشت کشور را به کسی سپرد تا بتواند به نحو احسن کشور را اداره کند.

رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت روز جمعه هشتم تیر ماه همزمان با سراسر کشور در ۷۷۲ شعبه اخذ رای استان خراسان جنوبی آغاز شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور امروز در ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داخل و خارج کشور آغاز شد و ادامه دارد.

آخرین اخبار