کدخبر: ۸۵٦٤۷
۱۱ تیر ۱٤۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
چاپ

پرداخت تسهیلات به ۴ هزار و ۳۲۸ بازنشسته کشوری خراسان جنوبی

بیرجندرسا-سال گذشته ۴ هزار و ۳۲۸ بازنشسته کشوری در خراسان جنوبی تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،مدیر صندوق بیمه بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: امسال با بیمه ملت قرارداد بیمه تکمیلی بستیم و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت این بیمه، نرم‌افزار ملت یار را دانلود و تمام کار‌های انعقاد قرارداد را انجام داده و تعهدات بیمه را مشاهده کنند.

 
باقری نژاد افزود: در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در برنامه هفتم پیشرفت دولت باید حقوق بازنشسته به ۹۰ درصد حقوق شاغل هم تراز آن برسد که آئین نامه آن در مراحل پایانی است، اما ابلاغ و تهیه آن به سازمان برنامه و بودجه بر می‌گردد.
 
وی گفت: در مورد طرح‌های رفاهی نیز امسال قراردادی با شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی بستیم و بازنشستگان کشوری امسال می‌توانند با پرداخت ۲۰ درصد از هزینه اسکان در هتل‌ها پذیرش شوند و ۲۰ درصد دیگر نیز طی اقساط ۶ ماهه از حقوقشان کم می‌شود و ۶۰ درصد تخفیف دارند.
 
مدیر صندوق بیمه بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی افزود: پارسال در اقدام بی‌سابقه‌ای که حاصل توجه ویژه دولت شهید رئیسی بود به ۴ هزار و ۳۲۸ بازنشسته وام ۳۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد پرداخت شد که در طی ۱۸ سال تأسیس صندوق در استان بی سابقه بود. 
 
باقری نژاد گفت: در مورد بحث وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز از سال ۹۸ تا ابتدای ۱۴۰۲ به ۲۰ نفر این تسهیلات پرداخت شد اما با نگاه ویژه دولت سیزدهم، در دو سال و نیم اخیر  به ۸۹۸ فرزند بازنشسته وام ۳۵ میلیون تومانی تعلق گرفت. 
 
وی افزود: امسال نیز برگزاری ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان را داریم که نیازمند حضور بیشتر بازنشستگان در این جشنواره هستیم.

پربیننده ترین ها