کدخبر: ۸۵٦۵۰
۱۲ تیر ۱٤۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
چاپ

ستادهای قالیباف و جلیلی در خراسان جنوبی به هم پیوستند

بیرجندرسا- قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان جنوبی گفت: ستادهای قالیباف و جلیلی در بیرجند و شهرستان‌های استان در قالب "اتحاد جبهه انقلاب" به هم پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،سعید امینی نسب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستادهای محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خود را از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات اعلام کردند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان در معرض تهدیدها و آسیب‌های مختلفی قرار دارد بنابراین در چنین شرایطی به وحدت، حضور و مشارکت حداکثری جریان انقلاب در انتخابات ۱۵ تیر ماه نیاز است.

این فعال سیاسی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک ستادهای قالیباف و جلیلی در راستای اتحاد نیروهای انقلاب ادامه داد: ستادهای قالیباف به ستادهای جلیلی در استان پیوستند تا در قالب یک ستاد به نام "اتحاد جبهه انقلاب" فصل جدیدی از تببین اهداف و برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری را رقم بزنند.

وی گفت: این جبهه انقلابی با داشتن اهدافی والاتر و فراتر از انتخابات، با درک عمیق و دقیق شرایط حساس کشور در سطح منطقه و جهان برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، اختلاف نظرها را کنار گذاشته و با وحدت نظر در حمایت همه جانبه از دکتر جلیلی، یکدستی، هماهنگی و همراهی نیروهای انقلاب را در معرض دید همگان قرار می‌دهد.

امینی نسب تصریح کرد: بدون شک، یکپارچگی نظر و توان جبهه انقلاب در این گذر تاریخی نه تنها امید و نشاط دوباره را به دل جامعه برای حضور حماسی و هوشمندانه عموم مردم در مرحله دوم انتخابات باز می‌گرداند بلکه آنان در می‌یابند که همه نیروهای انقلاب در راستای تحقق اهداف و اعتلای نظام اسلامی، متحد و پای کار هستند و در نهایت این وحدت در بازگشت و تثبیت اخلاق در فضای سیاسی و عمومی کشور نیز تاثیرگذار است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با حضور چهار نامزد برگزار شد و هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند که روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۲ نامزد ریاست جمهوری که بیشترین آرا را به دست آوردند، از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی و تایید صحت مرحله اول انتخابات توسط شورای نگهبان تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری مرحله دوم، فرصت تبلیغات دارند.

پربیننده ترین ها