کدخبر: ۸۵٦٦٦
۱۳ تیر ۱٤۰۳ ساعت ۱٤:٤۲
چاپ

تعیین ۷۷۲ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی

بیرجندرسا- رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی همانند دور اول، ۷۷۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،محمدرضا طالبی، امروز چهارشنبه ۱۳ تیر گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان که ۴۰۴  شعبه آن ثابت و ۳۶۸ شعبه سیار هستند تعیین شده که از تعداد کل آنها ۳۵۲ شعبه شهری و ۴۳۰ شعبه روستایی است.

طالبی افزود: تلاش شده تا تغییری در تعداد عوامل دخیل در برگزاری انتخابات در استان صورت نگیرد و در مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعضای شعب هستند.
وی با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات تعداد شعب کم نشده‌، گفت: مکان استقرار شعب هم، همان مکان دور اول است و در تمام شهرستان‌ها صندوق سیار داریم. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه ‌مدرک هویتی لازم برای رأی دادن در دور دوم انتخابات نیز اصل شناسنامه به همراه کد ملی و یا کارت ملی هوشمند است‌، افزود: اگر فردی شناسنامه قدیمی داشته باشد می‌تواند به ادارات ثبت احوال مراجعه کرده و اقدام به تعویض شناسنامه خود در حداقل زمان کند.

وی گفت: آموزش‌های مجدد برای اعضای شعب و کاربران دستگاه احراز هویت در حال برگزاری است و جلسات در ستاد انتخابات به طور مرتب برگزار، تذکرات و یادآوری‌های لازم داده شده است.

طالبی افزود: در موضوع ارتباطات نیز شعب از ساعت ۶ صبح بر خط بوده و به موقع استعلامات گرفته می‌شود، پایداری برق در شعب را خواهیم داشت و پیش بینی لازم شده ‌ که اگر برق در شعبه ای قطع شد دستگاه احراز هویت به باتری ذخیره وصل شود.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار