کدخبر: ۸۵۹۳۱
۰۱ شهریور ۱٤۰۳ ساعت ۱٤:٤۱
چاپ

از ابتدای آغاز طرح اربعین حسینی

اعزام بیش از ۴۵۰۰ زائر اربعین حسینی از خراسان جنوبی

اربعین

بیرجندرسا-از آغاز طرح پیاده روی اربعین حسینی بیش از ۴۵۰۰ زائر از خراسان جنوبی به عراق اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این زائران با ۱۳۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شده اند.

مزیدی افزود: برای نظارت برروند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌گیرد.

وی گفت: در این بازدید‌ها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرز‌ها است و همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را بکار می‌برند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

مزیدی گفت: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

پربیننده ترین ها