کدخبر: ۸٦۰۱٤
۲٦ شهریور ۱٤۰۳ ساعت ۱٤:۵٤
چاپ

اعزام ۶۷ نفر از اعضای مجتمع دانش‌آموزی هلال احمر خراسان‌جنوبی به اردوی شکرانه

بیرجندرسا-مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۶۷ نفر از اعضای مجتمع دانش آموزی هلال احمر استان به اردوی شکرانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد علی کاوسی با اشاره به ابعاد ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به جوانان، گفت: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی‌های آنها استفاده می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه «اردوی شکرانه» ویژه اعضای مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر است، گفت: در خراسان جنوبی ۶۷ دانش آموز در دو مجتمع قاین و زیرکوه مشغول به تحصیل هستند.

کاوسی افزود: مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر واحد‌هایی چند منظوره برای حمایت و پشتیبانی از نوجوانان و جوانان مستعد روستایی است که به دلیل محرومیت محل زندگی، امکان دستیابی به مراکز آموزش را نداشته اند و این دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم، دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی امداد را نیز می‌گذرانند تا در هنگام بروز حوادث به شهروندان خدمت رسانی کنند.

وی با بیان اینکه این اردو از ۲۶ تا ۳۰ شهریور در بندر انزلی برگزار می‌شود، افزود: این اردو در راستای حمایت و پشتیبانی از فرزندان مستعد مناطق کم برخوردار و با هدف ارتقا آمادگی روحی و روانی دانش آموزان، تقویت معنویت و روحیه کمک به هم نوع در میان اعضای مجتمع‌ها است.

پربیننده ترین ها