کدخبر: ۸٦۰۳۹
۲۹ شهریور ۱٤۰۳ ساعت ۲۰:۱۲
چاپ

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی بسیج در خراسان‌جنوبی همزمان با هفته دفاع مقدس

بیرجندرسا-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث مسکن محرومین، احیای و مرمت قنوات، احداث یادمان شهدای گمنام، آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه و... با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌ گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی"بیرجندرسا"، سرهنگ رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از امروز ۲۸ شهریورماه با دیدار فرماندهان و کارکنان نظامی مستقر در خراسان جنوبی با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان آغاز شده است.

وی با بیان این‌که هفته دفاع مقدس یادآور جنگی است که دشمن می‌خواست در عرض چند روز به تهران برسد،تصریح کرد: اما با مقاومت رزمندگان نتوانستند اهداف شوم خود را به پیش ببرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن در این سال‌ها انواع دسیسه‌ها از کودتا، تحریم، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی، جنگ ترکیبی و ترور را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی به کار برد و همچنان دشمنی او ادامه دارد.

هزاری در ادامه از برگزاری ۶۰ عنوان برنامه محوری در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، بصیرتی و فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: رژه نیروهای مسلح استان در روز ۳۱ شهریور ماه به عنوان مهمترین برنامه با همکاری ارتش و با حضور مقتدرانه این نیروها برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برپایی ۱۲۲ یادواره شهدا در سطح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: همچنین به مناسبت این ایام ۱۳۲ گروه جهادی استان خدمات خود را به خانواده‌های محروم و شهدا ارائه خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: برپایی ۱۴۷ نشست بصیرتی، گل‌افشانی مزار مطهر شهدا در ۵۰ نقطه استان، برگزاری ۷۱ مسابقه ورزشی و برپایی ۳۲ کارگاه سبک زندگی از جمله دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان است.

هزاری با بیان این‌که در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را خواهیم داشت،متذکرشد: همچنین نمایشگاه توانمندهای و فعالیت پایگاه‌های اسوه روز دوشنبه هفته آینده در حسینیه جماران افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث مسکن محرومین، احیای و مرمت قنوات، احداث یادمان شهدای گمنام، آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه و... با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی، فضاسازی و توزیع بسته فرهنگی، همایش وحدت و تجلیل از ایثارگران اهل سنت و شیعه، مسابقات کتابخوانی، بازدیدهای علمی، تولید محتوا و نشر در فضای مجازی، گردهمایی حلقات صالحین در گلزار شهدا و نماز جمعه، خاطره‌گویی، نواختن زنگ ایثار از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

انتهای خبر/۱۴