کدخبر: ۸٦۰٤۷
۲۹ شهریور ۱٤۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
چاپ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد؛

توقیف ۵۵ دستگاه خودرو شوتی حامل ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

بیرجندرسا-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهمین مرحله طرح استانی مقابله با خودروهای شوتی خبر داد و گفت: در این طرح ۵۵ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،سرهنگ یدالله دهقان صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی نهمین مرحله طرح استانی مقابله با خودروهای شوتی و قاچاقچیان سوخت را در قالب یک طرح ضربتی ۲۴ ساعته اجرایی کردند.

وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به ۵۰ دستگاه خودروی شوتی و ۵ دستگاه خودروی سنگین مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۴۲ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ دهقان همچنین عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از هزار و ۸۰۵ دستگاه انواع خودروهای شوتی توقیف شده‌اند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شده است.

وی از شهروندان خواست: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.