کدخبر: ۸٦۲٤۸
۱٤ مهر ۱٤۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
چاپ

معاون راه‌های روستایی خراسان جنوبی خبر داد؛

احداث ۱۸ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

بیرجندرسا-معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۸ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۸۵ میلیارد ریال احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر،حمید سهرابی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱,۰۷۲ میلیارد ریال زیرسازی و آماده آسفالت شده است.

وی افزود: از این مقدار ۱۸ کیلومتر راه روستایی استان با اعتبار ۶۸۵ میلیارد ریال تکمیل و آسفالت شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه بیش از پیش آن می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال نیز ۸۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان بهسازی و تکمیل شود.

سهرابی تصریح کرد: با تکمیل و احداث راه روستایی پیش بینی شده تا پایان سال جاری در استان تعداد ۲۶ روستا با جمعیت هزار و ۷۷۴ خانوار روستایی در خراسان جنوبی از راه آسفالته مناسب بهره مند خواهند شد.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل احداث و نگهداری طول راه‌های روستایی است.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که در حال حاضر ۵ هزار و ۹۶۷ کیلو متر آن آسفالت شده است.

پربیننده ترین ها