کدخبر: ۸٦۳۹۸
۲٦ مهر ۱٤۰۳ ساعت ۱۳:۳۹
چاپ

واریز بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده برای توسعه سلامت و ورزش

بیرجندرسا-مدیر کل امور مالیاتی خراسان جنوبی از واریز ۱۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه سلامت و ورزش استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کریمدادی گفت: در شش ماه نخست امسال، اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی با مشارکت فعالان اقتصادی در پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده، ۱۰۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب وزارت‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان واریز کرده است.

وی افزود: این مبلغ برای هزینه‌کرد در استان خراسان جنوبی برای بهبود خدمات سلامت عمومی و توسعه ورزش در مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و همچنین تقویت زیرساخت‌های ورزشی به ویژه برای معلولان و جانبازان اختصاص یافته است. 

مدیر کل امور مالیاتی خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت مشارکت فعالان اقتصادی در پیشرفت این بخش‌ها، گفت: منابع مالی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه امکانات ورزشی خواهد داشت و انتظار می‌رود تا با این حمایت‌ها، سطح سلامت و نشاط اجتماعی در استان بهبود یابد.