کدخبر: ۳٤۷۰۲
۱٤ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
چاپ

علیرضا فاطمی به عنوان بخشدار مرکزی جدید خوسف معرفی شد

علیرضا فاطمی به عنوان بخشدار مرکزی جدید خوسف معرفی شد

بیرجند رسا- فرماندار خوسف در خصوص انتظارات از بخشدار جدید, گفت: حل مشکلات روستا نیازمند رابطه تنگاتنگ بخشداری با دهیاران و شوراها می باشد و انتظار ما نیز برقراری این رابطه از سوی بخشدار جدید است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف, این مراسم که با حضور فرماندار خوسف، بخشداران، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خوسف در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خوسف برگزار گردید، علیرضا فاطمی به عنوان بخشدار مرکزی خوسف معرفی و از تلاش های حسین‎رضا نخعی، بخشدار قبلی تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه فرماندار خوسف ضمن تبریک عید قربان و فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت امانتی است در اختیار ما تا از آن برای خدمت به مردم استفاده نماییم.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تودیع و معارفه معنا ندارد و فقط سنگر خدمت‎رسانی عوض می شود.

مهدی فرجامی فرد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بخشدار سابق خوسف و آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید گفت: حل مشکلات روستا نیازمند رابطه تنگاتنگ بخشداری با دهیاران و شوراها می باشد و انتظار ما نیز برقراری این رابطه از سوی بخشدار جدید است.

وی ادامه داد: تاکید ما جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها و برخورد جدی با متخلفین است.

فرماندار همچنین با اشاره به برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان خوسف از تمامی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خوسات تا به منظور استخراج اطلاعات دقیق و درست به منظور تدوین برنامه های کشاورزی با مامورین سرشماری نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.