کدخبر: ۳٦۳۳٦
۲٦ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
چاپ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف:

95 درصد از دارندگان ماهواره در خوسف شناسایی و ارشاد شدند

95 درصد از دارندگان ماهواره در خوسف شناسایی و ارشاد شدند

بیرجندرسا-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون در این شهرستان 95 درصد از دارندگان ماهواره شناسایی و ارشاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, رضا زارعی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سی‌و‌پنجمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از 30 آبان‌ماه جاری تا هفتم آذرماه امسال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی فضاسازی تبلیغاتی(تابلوها و سنگربندی)، برگزاری نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و دیدار مسئولان و بسیجیان ناحیه سپاه بسیج با امام جمعه را از جمله برنامه‌های قبل از هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف به روزشمار هفته بسیج اشاره کرد و افزود: «بسیج، ولایت‌مداری و انتظار»، «بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی»، «بسیج، جوان و خودباوری»، «بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی»، «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی(تربیت اسلامی)»، «بسیج مستضعفین در راه بیت‌المقدس» و «بسیج، ایثار و میثاق با شهدا» عناوین ایام هفته بسیج در این شهرستان است.

زارعی با اشاره به نام‌گذاری روز نخست هفته بسیج به عنوان «بسیج، ولایت‌مداری و انتظار»، گفت: برگزاری دعای ندبه و زیارت عاشورا، پیاده‌روی بسیجیان روستای معدن قلعه‌زری، ملاقات مردمی فرمانده و اعضای شورای ناحیه بسیج با مردم شهرستان، حضور سازمان‌یافته حلقه‌های صالحین در نماز جمعه(میقات صالحین) و سخنرانی فرماندهی ناحیه قبل از خطبه‌های نماز جمعه و نشست سرگروه‌های صالحین با خانواده متربیان از جمله برنامه‌های این روز است.

وی نشست روشنگری آسیب‌های ماهواره(دجالواره) را یکی از برنامه‌های عمده هفته بسیج عنوان کرد و یادآور شد: همزمان با دومین روز از هفته بسیج این نشست در حسینه ماژان خوسف برگزار می‌شود.

95 درصد از دارندگان ماهواره در خوسف شناسایی و ارشاد شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه 77 بهره‌بردار از ماهواره در این شهرستان شناسایی شدند، افزود: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 95 درصد از دارندگان ماهواره شناسایی و ارشاد شده‌اند.

زارعی با اشاره به اینکه موج دوم جمع‌آوری ماهواره در سطح شهرستان خوسف از ابتدای ماه محرم آغاز شده است، تصریح کرد: امید است تا پایان موج دوم مردم به مضرات استفاده از ماهواره در منازل خود رسیده و خودشان نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

اجرای 17 پروژه اقتصاد مقاومتی در خوسف

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد 17 پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان انجام شده است، گفت: همچنین مبلغ 200 میلیون تومان تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال مرتبط با اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف برگزاری همایش کارآفرینی برای جوانان جویای کار را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: افتتاح مسجد مسکن مهر و یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان از دیگر برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج است.

زارعی به تشریح برنامه‌های سومین روز از هفته بسیج در خوسف پرداخت و گفت: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برپایی کارگاه و نمایشگاه افزایش جمعیت از جمله برنامه‌های سومین روز هفته بسیج است.

وی اضافه کرد: دیدار مسئولان با مردم و پاسخگویی به سئوالات آنها، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، یادواره شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقه تفسیر و حفظ قرآن برای متربیان صالحین و محفل انس با قرآن برای شادی روح شهدا و امام شهدا از جمله برنامه‌های چهارمین روز هفته بسیج عنوان شده است.

برگزاری همایش اقتدار بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در خوسف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف به مهم‌ترین برنامه‌های پنجمین روز از هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: گردهمایی خانواده‌محور تربیت پایدار در پایگاه‌های شهرستان، نشست حلقه‌های صالحین، برگزاری هیئت عاشقان ولایت و نشست سرگروه‌ها با خانواده متربیان از جمله این برنامه‌هاست.

زارعی به گردهمایی بزرگ بسیجیان و برگزاری همایش اقتدار بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهدا بین بسیجیان، برگزاری دوره آموزشی بدو ورود، برپایی نمایشگاه کتاب، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.