کدخبر: ۳۸۹٤۱
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
چاپ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین

بزرگترین دغدغه و مسئولیت هر مسلمان توجه و عمل به قرآن باشد

بزرگترین دغدغه و مسئولیت هر مسلمان توجه و عمل به قرآن باشد

بیرجندرسا-مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین دغدغه و مسئولیت هر مسلمان باید توجه و عمل به قرآن باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع فرماندهان و کارمندان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با طرح این سوال که بزرگترین مسئولیت ما در زندگی چیست و این پول، توان که به ما داده شده برای چه است و بزرگترین مسئولیت ما در دنیا به چه منظور است، اظهار داشت: بزرگترین دغدغه و توجه یک مسلمان باید به قرآن باشد.

وی ادامه داد: پاسخ این سؤال را می‌توان این‌طور مطرح کرد که بزرگترین دغدغه هر مسلمانی باید به قرآن باشد و ما مسلمانان هیچ مسئولیتی جزء قرآن نداریم، مقدس‌تر از قرآن نباید در قلب ما جایی داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به مسئولیت‌های قرآن که باید یک مسلمان به آن عمل کند، یادآور شد: احترام به قداست قلبی به قرآن و اینکه باید هیچ چیزی در دل ما و قلب ما مقدس‌تر از قرآن نباشد در ذهن، وجود و رفتار ما باید سرایت و در دل و جان ما رسوخ پیدا کند تا تمامی رفتار ما قرآنی شود.

تویسرکانی به واقعه عاشورا اشاره کرد و افزود: شهادت امام حسین(ع) و اسارت اهل‌بیت ایشان به خاطر قرآن بود که اگر قرآن نبود امام حسین (ع) شهید نمی‌شد.

وی ادامه داد: تدبر در قرآن از دیگر مسئولیت‌های یک مسلمان است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.