کدخبر: ۳۹۵۷
۱٦ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۵
چاپ

افتخاری دیگر برای ورزش ایران؛

ایران دومین شکست متوالی را به کوبا تحمیل کرد/ برد غرور آفرین 3 امتیازی شاگردان ولاسکو

ایران دومین شکست متوالی را به کوبا تحمیل کرد/ برد غرور آفرین 3 امتیازی شاگردان ولاسکو

بیرجندرسا-تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در دومین مصاف خود با تیم ملی کوبا در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال؛برای دومین بار شکست را به این تیم قدرتمند تحمیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا؛ تیم ملی والیبال کشورمان که بامداد دیروز برای اولین مرتبه موفق به شکست کوبا شده بود؛ در دومین دیدار خود در جریان هفته ششم لیگ جهانی والیبال نیز توانست این تیم را در خانه خودش مقهور قدرت خویش کند.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی که لحظاتی پیش به پایان رسید؛ توانست با نتیجه مقتدرانه 3 بر 1 (25-22، 20-25، 18-25، 22-25) کوبا را شکست داده و تمام 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که همچون بازی دیروز؛ ایران ست اول را با نتیجه 25 بر 22 به حریف واگذار کرد.

اما شاگردان خولیو ولاسکو در ادامه، توانستند ست‌های دوم و سوم را با نتایج مقتدرانه 25 بر 20 و  25 بر 18 از آن خود کرده و ایران را در آستانه پیروزی سه امتیازی قرار دهند.

در ادامه بازی و در ست چهارم نیز با وجود بازی پایاپای که تا لحظات پایانی ادامه داشت؛ این بازیکنان ایران بودند که در نهایت با نتیجه 25 بر 22 بر کوبا فائق آمدند و توانستند برد در ست چهارم و کل بازی را به نام کشورمان ثبت کنند.

در بازی نخست دو تیم نیز یاران سعید معروف توانسته بودند با نتیجه 3 بر 2 کوبا را شکست دهند و به این ترتیب در مجموع دو بازی ایران توانست با کسب 5 امتیاز از مجموع 6 امتیاز ممکن در خانه حریف بار دیگر قدرت خویش را به سطح اول والیبال دنیا دیکته کند.

کوبا یکی از تیم‌های مقتدر دنیا بوده که یک قهرمانی و 5 نایب قهرمانی لیگ جهانی و سومی المپیک را در کارنامه دارد.

تیم کشورمان هم اکنون با کسب 12 امتیاز همچنان پس از تیم‌های ملی روسیه، ایتالیا، آلمان و صربستان در رده پنجم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

ایران در ادامه این رقابت‌ها روز جمعه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران به مصاف تیم ملی آلمان می‌رود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.