کدخبر: ۳۹۵۷۳
۲٤ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
چاپ

هیئات مذهبی مرزبانان ولایت/ جامعه شیعه نیازمند اندیشه والای حضرت زهرا(س) است

هیئات مذهبی مرزبانان ولایت/ جامعه شیعه نیازمند اندیشه والای حضرت زهرا(س) است

بیرجندرسا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی ما قبر گمشده حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیست، گفت: آنچه جامعه شیعه نیازمند آن است اندیشه والای صدیقه طاهره(سلام الله علیه) است و باید همه به دنبال این مهم باشیم چرا که این اندیشه به وسعت عالم قرار داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از شبستان, حجت الاسلام کاظم لطفیان شب گذشته (23 اسفند) در دومین همایش بزرگ فاطمیون در بیرجند اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند رزق یک سال کشور را از حضرت زهرا(سلام الله علیه) در دهه فاطمیه تقاضا می‌کنم و به دست می‌آورم.

 

وی افزود: تنها کسانی که درب خانه پرنور اهل بیت‌(علیهم السلام) را زده متوجه این تعبیر بسیار سنگین مقام معظم رهبری می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی ما قبر گمشده حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیست، گفت: آنچه جامعه شیعه نیازمند آن است اندیشه والای صدیقه طاهره(سلام الله علیه) است و باید همه به دنبال این مهم باشیم چرا که این اندیشه به وسعت عالم قرار داده شده است.

 

مسئول شورای هیئت‌ های مذهبی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی به عنوان مرزبانان ولایت باید بصیرت سیاسی داشته باشند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از انقلاب عاشورا است و به محور ولایت‌خواهی استوار شده است.

 

غلامرضا عباسی مقدم با بیان اینکه وظیفه‌ هیئات مذهبی و مداحان نشر معارف اسلامی است، افزود: هیات مذهبی مرزبانان ولایت هستند و باید از امامت پاسداری کنند و وظیفه ما در طول تاریخ این چنین بوده و خواهد بود.

 

وی گفت: شبیه‌سازی یکی از مسائلی است که دشمن به لحاظ اهمیتی که هیات و مداحان دارند روی آن کار می‌کند.

 

عباسی‌مقدم ادامه داد: دشمن رو در رو که نمی‌تواند با خادمان اهل بیت(علیهم السلام) مواجه شود بنابراین مرجع تقلید، روحانی، مداح و هیات درست کرده و خود به آنان خط و ربط می‌دهد.

 

وی افزود: متاسفانه جوانان پرشور و با احساس ما خواسته و ناخواسته به دام آنان گرفتار می‌شوند و مشی دشمن را دنبال می‌کنند.

 

مسئول شورای هیئت‌ های مذهبی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان هیات مذهبی و مداحان این است که بصیرت سیاسی داشته باشند، عنوان کرد: باید بدانیم که دشمن چه چیزی را هدف قرار داده و ما در قبال تهاجم فرهنگی دشمنان چه مسئولیتی داریم.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.