کدخبر: ۳۹۵۸۵
۲٤ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
چاپ

پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

عشق بورزیم تا شادتر زندگی کنیم/ لذت دورهمی‌های نوروزی

عشق بورزیم تا شادتر زندگی کنیم/ لذت دورهمی‌های نوروزی

بیرجندرسا-گیتی خامنه از مردم خواست در تعطیلات نوروز به همدیگر عشق بورزند و بیشتر به دیدن دوستان، آشنایان و فامیل بروند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر, گیتی خامنه که اجرای او در برنامه های کودک و نوجوان در دهه ۶۰ به نیکی در ذهن مخاطب ایرانی و به ویژه کودکان دیروز مانده است در گفتگو با خبرنگار مهر به همه مردم توصیه کرد در تعطیلات نوروز از کنار هم بودن لذت ببرند.

این مجری تلویزیون با اشاره به آخرین کتابی که به تازگی خوانده است گفت: به تازگی کتابی درباره تاثیرات محبت کردن و عشق ورزیدن به یکدیگر خواندم که در بخش هایی از کتاب عنوان شده بود سیستم بدن فردی که در حال محبت کردن است و فردی که مورد محبت قرار گرفته و همچنین فردی که در حال دیدن این محبت و عشق ورزیدن است هورمون های شادی آور ترشح می کند و توصیه کرده بود احساس خوب و شادمانی را با محبت کردن به یکدیگر تجربه کنید.

خامنه ادامه داد: با استناد به این کتاب به مردم خوبم توصیه می کنم با محبت کردن به یکدیگر شادی را تجربه کنیم و معتقدم نوروز بهترین فرصت برای محبت کردن به یکدیگر است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نیاز به محبت کردن به یکدیگر داریم، گفت: واقعیت این است که در حال حاضر جامعه انسانی نیاز به محبت بیشتری دارد و عشق ورزیدن به یکدیگر نوعی حمایت معنوی به شمار می رود. به خصوص اینکه زندگی های امروزی هسته ای شده و همین نوع زندگی نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن را بیشتر کرده است.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «امپراطور کوچک» با اشاره به این مطلب که ایام نوروز بهترین فرصت برای محبت کردن به یکدیگر است، بیان کرد: واقعیت این است که عشق ورزیدن و محبت کردن به هم‌نوع و داشتن وجوه انسانی در رفتار و اخلاق زمان‌بردار نیست و این مهم را می توان در طول زندگی جاری کرد، اما مساله این است که ایام نوروز فرصت بیشتری برای دورهمی و محبت کردن به یکدیگر است.

خامنه در پایان عنوان کرد: آرزوی سالی خوب و سرشار از محبت و عشق ورزیدن به یکدیگر را برای همه مردم کشورم دارم و امیدوارم گره از مشکلات و گرفتاری ها باز شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.