کدخبر: ۳۹٦٤۵
۲٦ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۲۱
چاپ

حجت الاسلام مومنی خبرداد:

نصب هفت سین فاطمیه در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند

نصب هفت سین فاطمیه در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند

بیرجندرسا-معاون فرهنگی‌و‌اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: در بقعه امامزادگان باقریه نصب هفت سین فاطمیه که برگرفته از القاب حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها است را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن مومنی معاون فرهنگی‌ و‌ اجتماعی سازمان اوقاف وامو خیریه خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌هایی از جمله مداحی، سخنرانی، رد صلوات خاصه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، پخش پیام مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و اعطای بسته‌های فرهنگی و نصب پوسترهای نمایشگاهی در بقاع متبرکه را خواهیم داشت.


وی افزود: طرح آرامش بهاری در 48 بقعه متبرکه استان از جمله در بقعه امامزادگان باقریه در بیرجند، بی‌بی زینب خاتون در سربیشه، سید علی و سید حسن در نهبندان، سلطان عبدالقاسم نصرالله در خوسف، امامزادگان فردوس، امامزاده زیدبن موسی در قاین و امامزاده عبدالله کارشک خضری انجام می‌گیرد.


مومنی اظهار کرد: در بقعه امامزادگان باقریه علاوه بر برنامه‌های فوق، نصب هفت‌سین فاطمیه که برگرفته از القاب حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها را داریم و دعاهایی که در پایان سال وارد شده است توسط مداحان قرائت خواهد شد.


معاون فرهنگی‌و‌اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ادامه داد: بیش از 50 روحانی از قم و مشهد در سطح استان ارائه خدمات خواهند داد.


وی بیان کرد: دربقاع متبرکه طرح خیمه معرفت با حضور روحانیون برگزار می‌شود که شامل غرفه‌های پرسش و پاسخ، کودک‌ونوجوان و همه واقف باشیم خواهد بود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.