کدخبر: ۳۹۸۰۳
۱٦ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۰۸:۵۵
چاپ

بهترین برنامه نوروزی تلویزیون را انتخاب کنید

بهترین برنامه نوروزی تلویزیون را انتخاب کنید

بیرجندرسا-رقابت شبکه های سیما بر سر جذب مخاطب در ایام نوروز به اوج خودش می رسد و مدیران سیما تمام تلاششان را برای جذب مخاطب انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مجله مهر, ایام نوروز ۹۴ نیز مانند دیگر نوروزهای گذشته پر بود از سریال ها و برنامه هایی که قرار بود مخاطب را پای تلویزیون بنشاند تا تعطیلات را به کامش شیرین کند. تقارن ایام فاطمیه و ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) سریال ها و برنامه های نوروزی را به دو بخش تقسیم کرد تا مخاطبان دو جنس متفاوت از برنامه های نوروزی را از تلویزیون سیما شاهد باشند. 

بعد از سریال سه گانه «پایتخت» و خداحافظی آن با کنداکتور عیدانه شبکه یک، شبکه اول سیما با سریال «فوق سری» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» در ژانر اکشن و پلیسی از ابتدای فروردین ماه هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک قرار گرفت.

شبکه ۲ هم برنامه های خود را با مینی سریال مناسبتی «بزم آخر» آغاز کرد و بعد از ایام فاطمیه با « کلاه قرمزی ۹۴» وارد فاز جدیدی شد تا دوباره با این مجموعه پرطرفدار رقابت خود را با دیگر سریال ها آغاز کند. پخش مسابقه « دستپخت های خودمونی» نیز یکی دیگر از برنامه های نوروزی این شبکه دو بود. مسابقه « ثانیه ها» با اجرای « علیرضا خمسه» نیز در ساعات پایانی شب از شبکه دو پخش شد تا یادآور مسابقه «هفته» سالهای دور تلویزیون باشد.

شبکه سوم سیما نیز مانند شبکه دو در تعطیلات ابتدایی نوروز مینی سریال «مهر طوبی» را روی آنتن برد و از ششم فروردین ماه سریال پرحاشیه « درحاشیه» را به کارگردانی«مهران مدیری» جایگزین کرد. این سریال ۹۰ قسمتی قرار است تا ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش شود. شبکه سه نیز بعد از سالها پخش مسابقه «مردان آهنین» برای دومین سال متوالی مسابقه « آقای گزارشگر» را پخش کرد.

شبکه پنج سیما هم سریال «سربه راه» را وارد رقابت نوروزی کرد تا این سریال که ابتدا در شبکه سه سیما کلید خورده بود از این شبکه پخش شود.

شبکه تازه تاسیس افق نیز سریال پرخرج «آسمان من» را به کارگردانی «محمدرضا آهنج» بعد از چندین ماه تبلیغ روی آنتن فرستاد تا اولین سریال تولیدی خود را بالاخره پخش کند.

اما شما مخاطب کدامیک از سریال های نوروزی شبکه سیما بودید؟

و به نظر شما کدام برنامه و سریال توانست در جذب مخاطب از رقبای خود پیشی بگیرد؟

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها