کدخبر: ٤۰۲۵۷
۲۷ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۱۵:۵٦
چاپ

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تظاهرات محکومیت حمله عربستان فردا در محل مصلی‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شود

تظاهرات محکومیت حمله عربستان فردا در محل مصلی‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شود

بیرجندرسا- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:در راستای محکومیت حمله عربستان به یمن، مردم خراسان جنوبی فردا بعد از اقامه نماز جمعه به تظاهرات می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در جلسه هماهنگی تظاهرات محکومیت حمله عربستان به یمن اظهارکرد: باید تمام تلاش خود را برای تقویت جمهوری اسلامی ایران، خون شهداء و آرمان های شهداء انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ روز از حمله استکبارجهانی به خصوص آل سعود به یمن می گذرد، گفت: در این جنگ نابرابر عربستان وسیله ای شده و یک کشور اسلامی را مورد اهداف پلید خود قرار داده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از زمان حمله عربستان به یمن در برخی از استان ها این اقدام زشت محکوم شد که در هفته جاری بعد از اقامه نماز جمعه در خراسان جنوبی نیز این اقدام محکوم خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده محکومیت این اقدام را وظیفه شرعی هر مسلمان دانست و گفت: آمریکا و اسرائیل به عنوان مستکبرین جهان تنها هدفشان ضربه زدن به ملل اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تظاهرات مردم خراسان جنوبی در هفته جاری در مرکز استان از محل مصلی نماز جمعه به سمت میدان ابن حسام خوسفی برگزار خواهد شد و در دیگر شهرستان های نیز این راهپیمایی در محل مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده افزود: تلاش خواهیم کرد که موضوع مراسم‌ها و تجمع‌ها را به نحوی هدایت کنیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌‌های ادارات و ارگان‌های مختلف حضور مردم به طور صحیح و درست مدیریت شود.

وی از مردم خراسان‌جنوبی دعوت کرد که با حضور خود این اقدم زشت استکبار جهانی توسط عربستان سعودی را محکوم کنند.

انتهای پیام/ 101/ 5

 

 
 



نظر شما

ایمیل شما جهت ارتباط بوده و نمایش داده نمی شود.
 
 
 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.