کدخبر: ٤۰۵۳٤
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۱۱
چاپ

مراسم معنوی اعتکاف بیرجند با حضور مداحان برجسته

مراسم معنوی اعتکاف بیرجند با حضور مداحان برجسته

بیرجندرسا- کانون مداحان شهرستان بیرجند هچون سال‌های گذشته جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف مداحان برجسته در این ایام اعزام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی کانون مداحان بیرجند، به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب‌المرجب و با توجه به نزدیک‌شدن ایام اعتکاف، کانون مداحان شهرستان بیرجند در نظر دارد امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را در ایام‌البیض با حضور مداحان برجسته برگزار کند.

مسئول کانون مداحان از آمادگی حدود 20 مداح جهت مداحی و مناجات‌خوانی در ایام  البیض خبر داد و افزود : در هماهنگی‌های انجام شده با مجریان اعتکاف در شهرستان کلیه تدابیر لازم در خصوص حضور مداحان برجسته در جمع معتکفین لحاظ شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امید است با حمایت دستگاه‌های همکار  بتوانیم برنامه‌های خوبی را در جمع مردم مومن و خداجوی و به خصوص جوانان شهرستان شاهد باشیم.

عباس سروری تصریح کرد: علاوه بر حضور پررنگ مداحان در این دوره، کمیته بانوان کانون مداحان هم برنامه‌های زیادی را با توجه به حضور جمع کثیر بانوان پیش‌بینی کرده است که دعوت از سخنرانان خواهر و برگزاری حلقه‌های معرفت با همکاری اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان از دیگر برنامه‌های کانون مداحان می‌باشد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.