کدخبر: ٤۰۸٤۹
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۱۷:۱۷
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

پیدا کردن پول‌های کثیف خیلی نیاز به هیاهو ندارد / باید برگزاری جشن‌ها در چارچوب شریعت اسلام باشد

پیدا کردن پول‌های کثیف خیلی نیاز به هیاهو ندارد / باید برگزاری جشن‌ها در چارچوب شریعت اسلام باشد

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با ابزار تشکر از قوه قضائیه مبنی بر محاکمه کردن مفسدان اقتصادی، گفت: پیدا کردن پول‌های کثیف خیلی نیاز به هیاهو ندارد و کار سختی نیست و مسئولان می‌توانند در خانه‌های خود را به روی خبرنگاران باز کنند و اموال و دارایی خود را نشان دهند تا روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه خداوند دو نوع نعمت دارد که یکی مانند سلامتی، فرزند، امنیت مشروط است و دیگری نعمت هدایت مشروط به امری نیست، گفت: اگر نعمت هدایت نباشد نعمت های مشروط خداوند تبدیل به نقمت می‌شود و از نعمت هدایت و بعثت نعمتی بالاتر وجود ندارد.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه قانون برای سعادت دنیا و آخرت است و در قانون گذاری باید نفع و ضررها مشخص شود و قانونگذار باید از پیچیده‌ترین روابط اجتماعی آگاهی داشته باشد، تصریح کرد: بشر توانایی قانون‌گذاری ندارد چرا که ندانسته‌های او در برابر دانسته‌هایش مانند قطره در دریا است و کار مجلس شورای اسلامی تصویب مقرراتی برای اجرای قانون الهی است.

 

حجت الاسلام عبادی با طرح این سوال که انسانی که می‌خواهد قانون‌گذاری کند اگر دارای نفع و ضرر باشد چگونه می‌تواند قانون‌گذاری کند، گفت: صندوق بین المللی پول و اقتصاد جهانی تنها به فکر منافع خود هستند و بخشی از چپاول حساب شده در دنیا به خاطر قانون‌گذاری‌های جهانی و بر اساس فرمولهای منافع صهیونیسم است و دل آنها برای مردم نمی‌سوزد.

 

وی با تاکید بر اینکه قانون خدا برخواسته از علم لامتناهی حق است و به نفع بندگان است، افزود: قانون‌گذاری مختص حضرت حق است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت گفت: یکی از دلایل عید بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) این است که اگر جامعه جهانی همراه با عدالت و مطابق فطرت انسان و قوانین عالم آفرینش باشد، آن جامعه‌ای است که بر اساس اسلام ناب محمدی حرکت کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه غرب به خاطر ضعف بنیان خانواده فرو خواهد ریخت، تصریح کرد: این امر را خودشان نیز می‌دانند اما توان بازگشت ندارند اما علاقه دارند با برنامه‌های غیر اخلاقی ماهواره ما را گرفتار این بلا کنند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بر اساس آمار، در خانواده‌های دارای ماهواره درصد از هم گسستگی و فروپاشی خانواده بیشتر است اما خیال می‌کنند تاثیر ندارد، عنوان کرد: حتی در برنامه‌های آموزش آشپزی که با پول صهیونیسم و امریکا ساخته می‌شود خوردن و استفاده از شراب در غذاها را رواج می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تاسفانه بعضی از خانواده‌ها در تله‌های دشمنان می‌افتند، افزود: غرب دلش برای ما نسوخته و به فکر شادی ما نیستند و باید همه مراقب تهاجم فرهنگی و آسیب‌های که به خانواده حواله داده‌اند، باشیم و مسائل شرع را جدی بگیریم چرا که تنها شادی که خداوند تعریف کرده، مقبول است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با تاکید بر اینکه باید برگزاری جشن‌ها در چارچوب شریعت اسلام باشد، عنوان کرد: اگر در جشن‌ها حدود رعایت نشود باید با آن برخورد و مقصر معلوم شود.

 

به گفته وی باید در چارچوب بعثت پیامبر اکرم(ص) که با هدف تشریع قانون‌گذاری و تحول معنوی انسان و عدالت اجتماعی است، حرکت کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با ابزار تشکر از قوه قضائیه مبنی بر محاکمه کردن مفسدان اقتصادی، گفت: پیدا کردن پول‌های کثیف خیلی نیاز به هیاهو ندارد و کار سختی نیست و مسئولان می‌توانند در خانه‌های خود را به روی خبرنگاران باز کنند و اموال و دارایی خود را نشان دهند تا روشن شود.

 

حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی مربئط به جناح خاصی نیست قوه قضائیه باید در مقابل هر کسی در هر جایگاه و جریان سیاسی محکم بایستد تا ریشه فساد در جامعه اسلامی نابود شود.

 

وی به 26 اردیبهشت روز اعلام موجودیت اسرائیل و روز یوم النکبت اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل با تبانی و همفکری دولتهای استعماری غرب و شرق برای سرکوبی ملل اسلامی زاییده شد پس نابراین فقط بحث فلسطین مطرح نیست بلکه آمده‌اند تمام دنیای اسلام را بر هم بزنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کنگره امریکا چند سال قبل تصویب کرد هیچ کشوری در منطقه خاورمیانه نباید قدرتمندتر از اسرائیل باشد، متذکر شد: اگر در فلسطین جلو اسرائیل نیاستیم باید بیایند در تهران جلو آنان بیاستیم.

 

حجت الاسلام عبادی جنایات مشترک اسرائیل و آل سعود و آمریکا در یمن را بخاطر صهیونیسم و اسرائیل دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بینی آل سعود به خاک مالیده شده و گرفتار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیسم به صورت حساب شده، تنظیم کرده جنگ مبارزین با اسرائیل در منطقه به جنگ عرب با عرب تبدیل شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با بیان اینکه امروز شعار مردم یمن آگاهانه است که می‌گویند" مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا"، افزود:  حکمومت آل سعود از اختلافات و مشکلات سیاسی داخلی از درون از هم پاشیده خواهد شد و این مورد علاقه امریکا است اما آل سعود نمی‌فهمند.

 

وی تاکید کرد: اگر آل سعود از سرسپردگی در بیاید و به وحدت دنیای اسلام بیندیشند موفق خواهند بود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته ای ایران باید از موضع اقتدار مذاکره کنند و خط قرمزها را رعایت کنند، گفت: دشمنی آمریکا مخصوص بحث هسته‌ای نیست و خنده آمریکا برای فریب و تهدید او نیز برای فریب است و ذات آمریکا با دین و اسلام همخوانی ندارد بنابراین بحرانهای زیادی بری انقلاب اسلامی مانند فتنه 88 ایجاد کردند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.