کدخبر: ٤۱۲٦٦
۰۹ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۵۸
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

راه حل سریع مشکل موسسه میزان را صبر مردم، پیگیری سریع مسئولین و فروش دارایی های موسسه عنوان کرد

 راه حل سریع مشکل موسسه میزان را صبر مردم، پیگیری سریع مسئولین و فروش دارایی های موسسه عنوان کرد

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی بردباری و صبر سپرده گذاران را گام بزرگ برای حل این مشکل دانست و افزود: نمایندگان مردم سه استان خراسان بزرگ، طی نامه ای به دادگستری، بانک مرکزی و وزرای اقتصادی درخواست پیگیری سریع مشکلات موسسه میزان شده اند و البته باتوجه به دارایی های موسسه میزان، جای نگرانی برای سپردگذاران نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در شورای اداری شهرستان بیرجند در مورد موسسه میزان گفت: این موسسه به دلیل عدم نظارت بانک مرکزی، باعث مشکلات سپرده گذاران شده است و هیچ توضیحی از طریق این بانک قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در بحث پیگیری مشکلات مردم در موسسه میزان آمادگی داریم تا در جلسات رسیدگی به این مشکل که از سوی بانک مرکزی تشکیل می شود، شرکت کنم تا مشکل هرچه سریعتر حل شود.

نماینده مردم بیرجند راه حل رفع نقدینگی موسسه را فروش املاک و زمین های این موسسه دانست و افزود:موسسه میزان به اندازه ای اموال و املاک دارد که می تواند با فروش آن پاسخگوی سپرده های مردم باشد.

وی با اشاره به مشکل نقدینگی موسسه میزان که گریبان گیر مردم خراسان شمالی، جنوبی و رضوی شده است، عنوان کرد: بانک مرکزی درنظر دارد با تزریق صدها میلیارد تومان مشکل مردم حل کند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: با دستور دادستان مشهد هیات تسویه برای تسویه حساب سپرده گزاران تشکیل شد.

وی بردباری و صبر سپرده گذاران را گام بزرگ برای حل این مشکل دانست و افزود: نمایندگان مردم سه استان خراسان بزرگ، طی نامه ای به دادگستری، بانک مرکزی و وزرای اقتصادی درخواست پیگیری سریع مشکلات موسسه میزان شده اند و البته باتوجه به دارایی های موسسه میزان، جای نگرانی برای سپردگذاران نیست و بعضی املاک و دارایی های این موسسه آماده فروش است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها