کدخبر: ٤۱۵۹۲
۲٤ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱٦:۰۸
چاپ

فرماندار زیرکوه:

توافق هسته‌ای سبب منزوی‌ شدن رژیم صهیونیستی می‌شود

توافق هسته‌ای سبب منزوی‌ شدن رژیم صهیونیستی می‌شود

بیرجندرسا-فرماندار زیرکوه گفت: اسرائیل بیشترین جبهه‌گیری‌ها و مخالفت‌ها را علیه توافقات هسته‌ای داشته است و این توافق سبب منزوی‌ شدن رژیم صهیونیستی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، حجت‌الله خان‌زاده پیش از ظهر امروز در اجتماع مردمی جشن هسته‌ای در شهر حاجی‌آباد اظهار داشت: پیروزی هسته‌ای فقط متعلق به یک گروه و جناح خاص نیست.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سال‌های پس از جنگ تحمیلی فعالیت انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را آغاز کرده و در دولت‌های مختلف ادامه داشته است و توفیق پیگیری مذاکرات هسته‌ای بر دوش دولت یازدهم قرار گرفته است.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه شخص مقام معظم رهبری بیشترین حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را داشته‌اند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ایران با حمایت‌های همه جانبه مقام معظم رهبری توانست با درایت و سخت‌کوشی به یک توافق خوب دست پیدا کند و منطقه و جهان را از یک جنگ خانمان‌سوز مصون بدارد.

خان‌زاده افزود: ما از تهدید و جنگ با استکبار واهمه‎ای نداریم، اما همه باید بدانند که جنگ امر خوبی نیست و سبب کشته شدن افراد بی‌گناه و خرابی‌های جبران‌ناپذیری در کشورها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه پرونده‌هایی که به شورای امنیت ارجاع شده با جنگ خاتمه یافته است، گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ این توافق جلوگیری از جنگ و خونریزی در منطقه بود که این اقدام هم به نفع کشورهای غربی و هم کشورهای منطقه بوده است.

فرماندار زیرکوه ادامه داد: اسرائیل بیشترین جبهه‌گیری‌ها و مخالفت‌ها را بر علیه توافقات هسته‌ای داشته است و این توافق هسته‌ای سبب منزوی شدن رژیم صهیونیستی می‌شود و پیش‌بینی امام راحل که این غده سرطانی باید از بین برود با این توافق که در سطح منطقه انجام گرفته به ظهور خواهد نشست.

خان‌زاده تصریح کرد: گروه‌های جهادی و گروه‌های آزادی‌طلب با تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران تقویت خواهند شد و بسیاری از مشکلات و تنش‌های خاورمیانه با حل و فصل دعاوی هسته‌ای غرب با جمهوری اسلامی ایران برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از رسانه‌های غربی این توافق را به عنوان شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی تاریخی برای ملت ایران و مسلمانان منطقه عنوان کرده‌اند،خاطرنشان کرد: این موفقیت در گرو وحدت و انسجام و همدلی و حضور مردم در همه صحنه‌ها حاصل شده و مرهون تلاش‌ها، ایستادگی‌ها و مقاومت مردم قهرمان ایران اسلامی است.

فرماندار زیرکوه ادامه داد: چیزی که به داخل کشور برمی‌گردد این است که با رفع تحریم‌هایی که به صورت ناجوانمردانه و یک طرفه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده بود، امیدواریم شاهد رونق اقتصادی باشیم و با رفع تحریم‌ها افق جدیدی در کشور گشوده شود.

خان‌زاده گفت: اشتغال مهمترین معضل منطقه است و همه مشکلات شهرستان متاثر از اشتغال و مهاجرت جوانان به خاطر نبود شغل است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین آسیب‌هایی که به جامعه وارد می‌شود، بی‌اعتمادی بین مردم و دولت است، افزود: این اعتماد در حال حاضر وجود دارد و ما همه تلاشمان را به کار خواهیم بست تا کوچکترین موضوع سوال‌برانگیزی اتفاق نیفتد و اگر این اتفاق افتاد همه دستگاه‌های نظارتی تلاش خواهند کرد و از بروز حوادث و تاراج سرمایه ملی کشور جلوگیری خواهند کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.