کدخبر: ٤۱٦۹۹
۳۱ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۵٤
چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی :

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال بسته می‌شود

بیرجندرسا-مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی مهر در خراسان جنوبی گفت: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مهدی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در هفته دولت امسال 2 هزار و 331 واحد مسکن مهر در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این میزان یک هزار و 252 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت شامل بیرجند، قاین و طبس و 929 واحد هم در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت مانند فردوس و سرایان و 150 واحد دیگر هم در حوزه بافت فرسوده شهری آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: برای افتتاح این واحدها 107 میلیارد تومان هزینه شده که 65 میلیارد آن از تسهیلات بانکی و 42 میلیارد هم آورده متقاضیان بوده است.

جعفری بیان کرد: سهمیه کل مسکن مهر استان 32 هزار و 11 واحد بوده که 24 هزار و 656 واحد آن افتتاح شده و از 6 هزار و 555 واحد باقی مانده 2 هزار و 331 واحد آن در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین 4 هزار واحد باقی‌مانده تا پایان سال 94 و اوایل سال 95 افتتاح خواهد شد و پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال بسته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی تهیه طرح‌های ناحیه‌ای است، بیان کرد: در خراسان جنوبی نیز یک ناحیه مصوب وجود دارد که تمام استان را پوشش می‌دهد.

جعفری با اشاره به اینکه طرح ناحیه طبس قبل از الحاق این شهرستان به خراسان جنوبی در استان یزد تهیه‌شده بود، گفت: بعد از الحاق این شهرستان به خراسان جنوبی در کارگروه امور زیربنایی استان مصوب شد این طرح در طرح ناحیه‌ای استان گنجانده شود وتاکنون 70 درصد طرح ناحیه‌ای خراسان جنوبی تهیه‌ شده است،.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.