کدخبر: ٤۲۰۳۸
۱۸ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۰۱
چاپ

نماینده مردم طبس در مجلس:

سال 94 انقلاب گازرسانی به روستاها صورت می‌گیرد

سال 94 انقلاب گازرسانی به روستاها صورت می‌گیرد

بیرجندرسا-نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس سال 94 را سال انقلاب گازرسانی به روستاها دانست و گفت: برای افزایش ماندگاری روستائیان در روستاها و کاهش سطح محرومیت باید ابتدا زیرساخت‌های اولیه ضروری نظیر گازرسانی در روستاها انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، محمدعلی عبدالله‌زاده شنبه‌شب در جمع مردم روستای جوزردان از توابع شهرستان بشرویه اظهار داشت: ایران اسلامی در پای میز مذاکرات هسته‌ای حقانیت خود را اثبات کرد.

وی ادامه داد: مذاکرات اخیر و صداقت ایران در این مذاکرات به غرب به ویژه آمریکا ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران بر خلاف آنچه دنیای غرب از ایران به عنوان کشوری جنگ طلب نشان داده بود کشوری صلح‌طلب و مخالف با تنش و جنگ است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اما باید این نکته را همواره به خاطر داشته باشیم که با وجود توافق‌هایی که در این مذاکرات حاصل شده است، دشمنان انقلاب اسلامی گرگ صفت هستند و از هر موقعیتی برای ضربه زدن به بنیان انقلاب اسلامی سوءاستفاده می‌کنند.

عبدالله‌زاده با تاکید بر هوشیاری دولت و مردم در این زمینه افزود: همه این موفقیت‌ها در سایه درایت، ژرف‌نگری و هدایت ولی فقیه به دست آمده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: امروز خط مشی دولت، اعتدال است زیرا افراط در هیچ امری جایز نیست.

وی به محدود بودن منابع مالی دولت اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه امسال اعتبارات صندوق توسعه ملی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است اما دولت تاکنون توانسته به خوبی کشور را اداره و اقدامات عمرانی درخور توجهی را در کشور اجرایی کند.

عبدالله‌زاده تاکید کرد: مردم از مسئولان انتظار تلاش و حرکت دارند و بی‌شک افرادی که با اهداف سیاسی و غرایض شخصی و تنها با شعار بخواهند وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند در بین مردم جایگاهی نخواهند داشت.

*سال 94 انقلاب گازرسانی به روستاها صورت می‌گیرد

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی سال 94 را سال انقلاب گازرسانی به روستاها دانست و گفت: برای افزایش ماندگاری روستائیان در روستاها و کاهش سطح محرومیت باید ابتدا زیرساخت‌های اولیه ضروری نظیر گازرسانی در روستاها انجام شود.

وی یادآور شد: اکثر روستاها در شهرستان بشرویه از نعمت گاز بهره‌مند هستند و روستاهایی نیز که تا کنون گازرسانی نشده‌اند در آینده‌ای نزدیک از گاز بهره‌مند می‌شوند.

عبدالله‌زاده به بازگشایی محور طبس به بشرویه اشاره کرد و اظهار داشت: این جاده از خواسته‌های دیرین مردم در هر دو شهرستان طبس و بشرویه بود و در آینده نزدیک این محور بازگشایی می‌شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.