کدخبر: ٤۲٤۷٤
۳۰ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۲۷
چاپ

موافقت 486 میلیون ریال کمک بلاعوض به زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی

موافقت 486 میلیون ریال کمک بلاعوض به زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی

بیرجندرسا-مدیرعامل ستاد دیه مردمی خراسان جنوبی گفت: در چهاردهمین جلسه ستاد دیه خراسان جنوبی با پرداخت یک‌میلیارد و 413 میلیون ریال تسهیلات و 486 میلیون و 711 هزار ریال کمک بلاعوض به زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، محمد علی اربابی  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: چهاردهمین جلسه ستاد دیه استان با حضور اعضای هئیت مدیره ستاد دیه و مدیر زندان مرکزی برگزار شد که در این جلسه پرونده 7 زندانی مطرح شد.

وی تصریح کرد: از هفت پرونده مطرح شده در جلسه با یک پرونده برای بررسی مجدد و با تعداد 6 پرونده موافقت شد.

مدیرعامل ستاد دیه مردمی خراسان جنوبی ادامه داد: در این جلسه با پرداخت یک‌میلیارد و 413 میلیون ریال تسهیلات و 486 میلیون و 711 هزار ریال کمک بلاعوض از طریق ستاد دیه به زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی موافقت شد.

اربابی خاطرنشان کرد: مجموع مبلغ بدهی این هفت زندانی جرائم غیرعمد مبلغ 4 میلیارد و 666 میلیون و 940 هزار ریال بوده که این افراد در زمینه‌های مالی، مهریه و نفقه بدهکار بودند.

وی گفت: همکاران ما در ستاد دیه و همچنین مددکاران زندان طی جلساتی که با شکات این پرونده‎ها داشته‌اند توانسته‌اند مبلغ 2 میلیارد و 707 میلیون و 211 هزار ریال رضایت از شکات بگیرند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.