کدخبر: ٤۲۷۵٦
۱٤ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۲۱:۳۵
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

جنایات‌های آمریکا بر علیه ملت ایران در تاریخ معاصر غیرقابل فراموشی است

جنایات‌های آمریکا بر علیه ملت ایران در تاریخ معاصر غیرقابل فراموشی است

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عامل اصلی جنایات و توطئه‌های در خاورمیانه آمریکا است، یادآور شد: جنایات‌های آمریکا بر علیه ملت ایران در تاریخ معاصر غیرقابل فراموشی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در دومین روز از ارتحال آیت الله سید احمد عبادی در اجتماع مردم در مسجد جامع خوسف با تسلیت این واقعه به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری اظهارداشت: در خراسان جنوبی همه به‌خاطر ارتحال و فقدان آیت الله عبادی صاحب عزا هستند.

 

وی با اشاره به حضور گستره و باشکوه مردم ولایتمدار در مراسم تشییع پیکر آیت الله عبادی در شهرستان خوسف، بیان کرد: حضور گسترده مومنین در این مراسم نشان‌دهنده تکریم علما، فضائل، علم و تقوا است.

 

حجت الاسلام عبادی با طرح این سئوال رمز و راز این حضور گسترده مردم در مراسم‌های تشییع علما، شهدا و متدینین چیست؟ تأکید کرد: انسان‌های وابسته به‌خدا سرچشمه کرامت و معرفت هستند و کسانیکه که دنبال رو حسین زمان باشند، از دنیاپرستی، مال طلبی، و غارت‌گری دور است.

 

وی افزود: حسین بن علی(ع) و یزید هر دو در دنیا دویدن اما تفاوت آنها در مصادق‌ها و مسیر بود، یکی در عالی‌ترین سطح فطرت الهی و دیگری در اوج دنباپرستی قرار دارند.

وی تأکید کرد: آیت الله عبادی بدور از کینه، حسادت و حب دنیا بود و در ملاقات‌ها با ایشان، آرامش وصف ناشدنی به افراد منتقل می‌شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به 13 آبان‌ماه اشاره کرد و اظهارداشت: حرص دنیا و غارتگری از شاخص‌های غرب و آمریکا است.

وی ادامه داد: دولتمردان آمریکایی آنقدر سرگش و درمانده‌اند که پا روی فطرت خود می‌گذارند و جان انسان‌ها راحت می‌گیرند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه عامل اصلی جنایات و توطئه‌های در خاورمیانه آمریکا است، یادآور شد: جنایات‌های آمریکا بر علیه ملت ایران در تاریخ معاصر غیرقابل فراموشی است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا با آن‌همه ثروتی که دارد فریاد «هل من مزید» سر می‌دهد، گفت: آمریکا عامل اصلی آواره شدن میلیون‌ها نفر، جنگ در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و یمن و توطئه در کشورهای اسلامی از جمله لبنان است.

 

حجت الاسلام عبادی یادآور شد: امروز غارت‌گران دنیا فریاد حقوق بشر سر می‌دهند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهایی که در طول تاریخ جنایت‌های فراوانی را انجام داده‌اند، امروز مدعی حقوق بشر هستند!

 

وی خاطرنشان ساخت: آمریکا در هیچ زمانی به دنبال پیشرفت، توسعه و رشد ملت ایران نبود و همواره در این مسیر ضربه‌های فراوانی زده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.