کدخبر: ٤۲۸٤۷
۰۳ آذر ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۰۳
چاپ

سردار حاجی‌زاده:

آمریکا از طریق نفوذ به کشور بدنبال تهاجم است/ پرسه زدن هواپیماهای جاسوسی آمریکا روزانه بیش از ۱۰۰ ساعت در منطقه

آمریکا از طریق نفوذ به کشور بدنبال تهاجم است/ پرسه زدن هواپیماهای جاسوسی آمریکا روزانه بیش از ۱۰۰ ساعت در منطقه

بیرجندرسا-فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز می‌بینیم که پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا در منطقه به پرواز در می‌آیند و بیش از صد‌ها ساعت پرواز جاسوسی در منطقه دارند و دائما اینجا پرسه می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار امیر علی حاجی‌زاده شب گذشته (۲آذرماه) در مراسم گردهمایی ۱۵۰۰ نفری بسیجیان دانشجوی دانشگاههای بیرجند، گفت: مدتی است که معمار انقلاب دغدغه نفوذ دشمن به کشور را مطرح می‌کنند و در روزهای اخیر بیشتر بر روی آن تاکید شده است.

 

وی گفت: در ایران بیشتر مردم و مسئولان این موضوع را به عنوان یک دغدغه عمومی پذیرفتند اما این طور نیست که مخالف نداشته باشد بلکه بیشتر افرادی که موضوع نفوذ دشمن را قبول ندارند در واقع دشمنی آمریکا را قبول ندارند.

 

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز نفوذ پذیری آمریکا در ایران افزایش پیدا کرده است، گفت: امروز آمریکایی‌ها حریص‌تر از گذشته شدند و بدنبال نفوذ هستند.

 

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه رهبر انقلاب موضوع نفوذ را در حوزه سیاسی، امنیتی و نظامی، اقتصادی و فرهنگی مطرح کردند و بر روی دو حوزه فرهنگی و سیاسی بیشتر از بقیه حوزه‌ها تاکید دارند، گفت: در حوزه نظامی بدلیل اطاعت پذیری محض نیروی مخلص نیروهای مسلح خیال رهبری از این بخش راحت است چراکه تاکنون بدلیل اجرایی کردن تدابیر ایشان توانسته‌ایم امنیت خوبی را در مرزهای کشور حاکم کنیم.

 

وی با اشاره به برخی جنایات آمریکا در ایران قبل و بعد از انقلاب به خصوص کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم پهلوی، حمایت از صدام و منافقین در جنگ ۸ ساله، گفت: برخی می‌گویند که آمریکا تغییر کرده و می‌شود با او تعامل داشت این درحالی است که آمریکایی‌ها دائما ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند به طور مثال در همین مرداد امسال بیش از ۱۵ بار ایران را تهدید کردند.

 

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها علاوه بر این‌ها در زمینه جاسوسی از ایران هر کاری می‌توانند انجام می‌دهند، گفت: در حوزه نظامی می‌توان به پایگاههای مختلف آمریکا در کشورهای مختلف اطراف ایران اشاره کرد از جمله عراق، افغانسان، امارات، قطر و بحرین که در همه این‌ها پایگاه دارد.

 

سردار حاحی‌زاده با اشاره به اینکه تعداد و تنوع هواپیماهای با سرنشین و بدن سر نشین جاسوسی آمریکا در منطقه به بهانه مبارزه با داعش یکی دیگر از اقدامات ان‌ها برای جاسوسی از ایران است، گفت: امروز می‌بینیم که پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا در منطقه به پرواز در می‌آیند و بیش از صد‌ها ساعت پرواز جاسوسی در منطقه دارند و دائما اینجا پرسه می‌زنند.

 

وی گفت: زمانیکه هواپیماهای جاسوسی آمریکا در عراق و افغانستان پرسه می‌زنند، آن‌ها ظاهرا خارج از مرزهای ایران هستند اما در واقع آن‌ها در شعاع ۴۵۰ کیلومتر در داخل کشور را دید می‌زنند و بدنبال جاسوسی هستند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه هزینه کار نظامی بسیار بالا‌تر از اقدامات فرهنگی است، گفت: اگر آمریکایی‌ها با ایران دشمنی نداشته باشند پس چرا باید این همه در زمینه نظامی علیه ایران هزینه کنند.

 

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه همه دشمنی‌ها و نفوذ آمریکا برای تهاجم به کشور است، گفت:‌‌ همان طور که امام راحل فرمودند اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به کشور ما هیچ آسیبی وارد نخواهد آمد.

 

وی گفت: آمریکایی‌ها حتی در مذاکرات هسته‌ای هم بدنبال مسائل هسته‌ای نبودند بلکه می‌خواستند از این طریق به ایران نزدیک شوند و بیش از ۱۵۰ جاسوس خود را در ایران در قالب آژانس مستقر کنند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.