کدخبر: ٤۲۹۳۱
۲۸ آذر ۱۳۹٤ ساعت ۰۱:۰۹
چاپ

امام جمعه بیرجند:

مسئولان با تمام قدرت از شیعیان بی‌دفاع نیجریه حمایت کنند

مسئولان با تمام قدرت از شیعیان بی‌دفاع نیجریه حمایت کنند

بیرجندرسا- حجت الاسلام رضایی با اشاره به کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه گفت: باید مسئولان با تمام قدرت در برابر حیله‌ها و توطئه‌های دشمن بایستند و با تمام قوا از مردم و شیعیان بی‌دفاع نیجریه دفاع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: خودپرستی ظلمات و نابودکننده بوده، اما خداپرستی نورانیت و روشنایی و رسیدن به مقصد است.

وی با اشاره به حمله به ابراهیم زاکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، گفت: رهبر مسلمانان نیجریه در مدت محدودی توانست، 20 میلیون نفر را مسلمان کند و در جریان اربعین حسینی 5 میلیون نفر را دور خود جمع کرد.

امام جمعه شهر بیرجند افزود: رهبر شیعیان نیجریه در سال گذشته سه پسر و در سال جاری یک پسر خود را در راه خدا تقدیم کرد و خودش اخیراً به دست مزدوران وهابی و رژیم نیجریه مجروح شد.

رضایی بیرجندی تصریح کرد: آمریکا با وهابی‌های جنایتکار تلاش می‌کنند تا جریان نیجریه را به تمام جهان بکشانند.

وی ادامه داد: باید مسئولان با تمام قدرت در برابر حیله‌ها و توطئه‌های دشمن بایستند و با تمام قوا از مردم و شیعیان بی‌دفاع نیجریه دفاع کنند.

* وحدت حوزه و دانشگاه یک امر ضروری است

امام جمعه شهر بیرجند با اشاره به 27 آذرماه شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار امیدواری کرد: دانشجویان و دانشگاهیان قدر نظام و اسلام و شهدا را بدانند و جامعه را به سمت جلو پیش ببرند.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه دشمن از راه‌های گوناگون می‌خواهد نفوذ کند، افزود: یکی از اهداف دشمن، دانشگاه است چراکه به دنبال سیاست‌های استراتژیک است.

وی با بیان اینکه امروز وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت است، اظهار کرد: همان طور که امام راحل(ره) فرمودند، دانشگاه با حوزویان وحدت داشته باشند، وحدت حوزه و دانشگاه به معنای وحدت همه جامعه است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید جامعه رو به رشدی داشته باشیم، اضافه کرد: دانشگاهیان نباید بگذارند دشمن جامعه را به سقوط بکشاند و دانشگاه‌ها را تخریب کند.

رضایی بیرجندی گفت: به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه مراسمی 28 آذرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود، تاکنون 3 هزار و 500 متر از این مدرسه افتتاح شده است و طلبه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

* بمب اتمی ایران فکر و اندیشه است

وی با بیان اینکه بمب اتمی ایران فکر و اندیشه است، تصریح کرد: آمریکا باید جواب 12 سال فشار استکبار جهانی را به ایران بدهد، همچنین آمریکا به بهانه‌های مختلف از جمله بمب اتمی و سلاح‌های مختلف و انرژی هسته‌ای به ایران فشار آورده است.

امام جمعه شهر بیرجند با بیان اینکه اخیراً دومین مجمع عالی بسیج کشور در مشهد مقدس برگزار شد، ادامه داد: فرهیختگان بسیج از سراسر کشور در این مجمع حضور داشتند و این مجمع قطعنامه‌ و کمیسیون‌های گوناگونی داشت که نتیجه این کمیسیون‌ها ارائه شد که باید مسئولان از این نتایج استفاده کنند.

رضایی بیرجندی با اشاره به همایش آیت‌الله هادوی، عنوان کرد: انسان‌ها هر چه دارند از این شخصیت‌ها دارند، به همین منظور از دست‌اندرکارانی که این همایش را برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها