کدخبر: ٤۲۹۷۱
۰٦ دی ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۲۹
چاپ

حجت الاسلام عبادی تأکید کرد:

پروفسور شکوهی هیچگاه در عرصه علم و دانش ناامید نشد

پروفسور شکوهی هیچگاه در عرصه علم و دانش ناامید نشد

بیرجندرسا-عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دکتر غلامحسین شکوهی به تعلیم و تربیت توجه زیادی داشته است، گفت: این شخصیت بزرگوار همواره در طول زندگی خود برنامه ریزی را مد نظر داشته و خدمات زیادی را توانست به کشور ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، 

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در حاشیه همایش ملی "آموزش ابتدایی و تجلیل از دکتر غلامحسین شکوهی" در بیرجند، اظهار داشت: دکتر شکوهی یکی از افتخارات خراسان جنوبی و شهرستان خوسف است.

وی با بیان اینکه دکتر غلامحسین شکوهی به درستی به عنوان "پدر علم تعلیم و تربیت" انتخاب شده است، افزود: ارزش‌ فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی ایشان بی‌نظیر و تأثیرگذار بر تعلم و تربیت بوده است.

 

پروفسور شکوهی الگوی تعلیم و تربیت کشور است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر شکوهی در عرصه‌های علمی، تعلیم، تربیت و دانش زحمات زیادی کشیده‌اند، گفت: یکی از وظایف دستگاه‌های مرتبط با این حوزه و همچنین متولیان فرهنگی این‌است که در راستای معرفی شخصیت‌های بزرگ علمی به جوانان تلاش کنند و زمینه بهره‌گیری نسل فعلی و آینده‌کشور از الگوهای بی‌نظیری همچون دکتر شکوهی را فراهم نمایند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه باید جوانان با مطالعه و برنامه ریزی درست، بیشترین استفاده را از شخصیت‌های بزرگ داشته باشند، افزود: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های مختلف جوانان ما پله‌های ترقی را پشت سربگذارند، باید شخصیتهای بزرگ گذشته را بیشتر معرفی کرده تا نسل جوان با آنها آشنا شوند.

 

پروفسور شکوهی هیچگاه در عرصه علم و دانش نا امید نشدند

وی تأکید بر اینکه دکتر غلامحسین شکوهی به تعلیم و تربیت توجه زیادی داشته است، گفت: این شخصیت بزرگوار همواره در طول زندگی خود برنامه ریزی را مد نظر داشته و خدمات زیادی را توانست به کشور ارائه دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پروفسور غلامحسین شکوهی در عرصه علم ودانش هیچگاه نا امید نشدند.

حجت الاسلام تعلیم و تربیت را ضرورت حیات انسان دانست و افزود: فلسفه بعثت پیامبران بر مبانی تعلیم و تربیت و پرورش انسان‌ بوده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی مهد پرورش شخصیت‌های بزرگ علمی است، اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه‌های یادبود و نکوداشت از نام‌آوران عرصه‌های علمی، دینی و غیره در استان اقدامی ماندگار برای بهره‌گیری نسل جوان کشور از تجربیات و آثار بزرگان این خطه است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها