کدخبر: ۷۸۱۹۱
۲٦ بهمن ۱٤۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
چاپ

رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند راه‌اندازی می‌شود

بیرجندرسا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای مهرماه ۱۴۰۲ رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بیرجند راه‌اندازی و پذیرش دانشجو خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایسنا،سید حسن هاشمی، سه شنبه شب ۲۵ بهمن در اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری "اختران هدایت" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، گفت: جشنواره "اختران هدایت" مسابقه کتابخوانی در حوزه امامت و ولایت و انقلاب اسلامی ایران بود که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ۷۰۰ نفر از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در این جشنواره و تجلیل از ۳۰ نفر، افزود: با توجه به بنیه قوی علمی اساتید این دانشگاه، اولین ایستگاه هوشمند زمینی بارورسازی ابرها با محوریت دانشگاه آزاد بیرجند در کوه‌های باقران راه اندازی شد که افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: واحد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز اقداماتی را در حوزه بتن و مکانیک شروع کرده و در آینده کارهای بزرگی را به سرانجام خواهد رساند.

وی تصریح کرد: تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند دومین مجموعه در کشور خواهد بود که راه اندازی می‌شود؛ تاکنون مشکل زمین حل شده و در حال حاضر کار در مراحل قبل اجرا قرار دارد؛ همچنین کانون بازنشستگان دانشگاه در راستای تکریم بازنشستگان در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بزودی تأسیس می‌شود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت این دانشگاه در حوزه بین الملل، افزود: تاکنون بیش از ۵۰۹ دانشجوی تبعه افغان در این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و هم اکنون نیز حدود ۲۰۰ دانشجوی خارجی درحال تحصیل هستند.