کدخبر: ۸۲۰٦۷
۱٤ مهر ۱٤۰۲ ساعت ۱۳:۰٦
چاپ

نمایش «لنگه بی لنگه» در هفته ملی کودک به روی صحنه می‌رود

بیرجندرسا-نمایش عروسکی لنگه‌ی بی لنگه با تلاش انجمن هنر‌های نمایشی نوجوان کانون خراسان جنوبی در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند تولید و در ایام هفته ملی کودک به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،«لنگه‌ی بی لنگه» عنوان نمایشی به نویسندگی راضیه حسینی مربی مرکز شماره یک و مسئول انجمن هنر‌های نمایشی کانون استان است که به کارگردانی «نازنین ندا» دانشجوی بازی‌گری و فعال در حوزه تئاتر و با هنر نمایی اعضای ارشد کانون پرورش فکری شماره یک و فراگیر بیرجند و بر اساس ایده‌ای از کتاب «همان لنگه کفش بنفش» اثری از فرهاد حسن زاده بازآفرینی و تولید شده است.

شخصیت‌های این نمایش دو موش، کفش، کلاغ دوره گرد و نویسنده هستند که با عروسک گردانی «زینب مینا»، «درسا درانی پور»، «زینب اکبری»، «زینب پردنیان»، «ساجده یوسفی پور»، «عارفه شرکت» و «سیمین سندروس» همزمان با هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ مهر در محل سالن آمفی تئاتر این مرکز به روز صحنه خواهند رفت.

این نمایش که طراحی شخصیت و اجرای صحنه آن را «سید علی‌رضا حسینی» و «مجید هادی‌نیا» از مربیان هنرمند کانون بر عهده دارند در ۱۳ مهرماه برای اولین بار اجرای عمومی داشت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
علاقه‌مندان جهت تماشای این نمایش شاد و جذاب می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۶۳۲۲۲۴۱۱۷ تماس حاصل نمایند.