کدخبر: ۸۳٤۰۱
۰۵ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
چاپ

رونمایی از مجموعه چهل جلدی "ره نامه"

بیرجندرسا-مجموعه چهل جلدی ره نامه در دانشگاه بیرجند همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این مجموعه چهل جلدی دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا وانقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی را با توجه به نیاز ها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.
مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای استان هم در این مراسم گفت: مجموعه چهل جلدی ره نامه را انتشارات انقلاب اسلامی نشر حفظ آثار رهبر معظم انقلاب آماده و ارائه کردند.
حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه این چهل جلد در مباحث مختلف نوشته شده است افزود: همه ما امروز به این کتاب‌ها احتیاج داریم و باید به عنوان یک دستور علمی از آن بهره ببریم.
وی همچنین با اشاره به اینکه امروز وضعیت کتاب و کتابخوانی طبق آمار‌ها خوب نیست افزود: کتاب تنها مرجع قابل اعتماد برای ما و نسل جوان است.
مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای استان همچنین گفت: محتوای این کتاب ها، اعتقادی، اخلاقی، تربیتی، سیاسی، هنری، سبک زندگی اسلامی، مهدویت است و باید نسل جوان ما به سمت سوی کتاب و کتابخوانی بروند و از این محتوای غنی بهرمند شوند.
حجت الاسلام جعفری افزود: این کتاب‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه‌ها و پاتوق کتاب خیابان مدرس ۲۵ موجود است و علاقمندان می‌توان از نشر آثار هم سفارش دهند.