کدخبر: ۸۳٤۳۳
۰۷ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۷:۳٤
چاپ

معاون بسیج مساجد سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

اولین آیین تکریم از فعالان ارکان مساجد خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجندرسا-معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری اولین آیین تکریم از فعالان ارکان مساجد در استان با حضور مسئولان کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،سرهنگ عزت الله اسماعیلی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسجد پایگاه بزرگِ بسیج فرهنگی و حرکت‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مسجد پایگاهِ کارهای نیک، خودسازی، انسان سازی است، تصریح کرد: مسجد پایگاه مقابله با دشمن در همه ابعاد به ویژه ابعاد فرهنگی است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الرضا (ع) مسجد را پایگاه مقاومت فرهنگی، اقتصادی، علمی، سازندگی، خدمت مؤمنانه، نظامی و امنیتی دانست و یادآور شد: بدون شک این مقاومت رمز جاودانگی است.

اسماعیلی با بیان اینکه مسجد، کانون تربیت و تعالی، جوشش معنویت و اخلاق، امید و عزت، جهاد و شهادت است، بیان داشت: مسجد زمینه ساز ایجاد محله مردم سالار اسلامی در راستای تحقق جامعه اسلامی برای نیل به ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت ولیعصر (عج) است.

وی از برگزاری اولین آیین تکریم از فعالان ارکان مساجد خراسان جنوبی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش هم افزایی در راستای اعتلای مساجد، شناسایی و انتشار الگوهای موفق و برتر، ایجاد تبادل تجربه بین خادمین و ارکان مساجد، ارتقاء سطح هماهنگی‌ها بین ارکان مساجد و تجلیل از عوامل موفق و موثر در اعتلاء مساجد است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این مراسم با حضور حجت الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار بابااحمدی، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج و سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه برگزار خواهد شد.

اسماعیلی آغاز این مراسم را مصادف با شنبه ۹دی ماه در حسینیه جماران شهرستان بیرجند دانست و یادآور شد: در این مراسم از ۵۰۰ فعال مساجد منتخب استان و ۲۰ نفر از عوامل مؤثر مسجد برتر در سطح استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم به ۱۰۰ مسجد استان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اقلام فرهنگی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اهدا می شود.