کدخبر: ۸۳۷٤۸
۲۸ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:٤۲
چاپ

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اصیلا در خراسان جنوبی

بیرجندرسا-نمایشگاه مد و لباس اصیلا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این نمایشگاه با هدف تسهیل و تشویق تولید و مصرف لباس‌های ایرانی اسلامی و با همکاری مجموعه مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس یکم تا چهارم اسفند برگزار می‌شود.

علی فرخنده با بیان اینکه در جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی استان، وظایف هر دستگاه برای برگزاری این نمایشگاه به منظور هماهنگی بیشتر مشخص شده از همه مسئولان دست‌اندرکار خواست: با همکاری و هم‌افزایی این رویداد را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این نمایشگاه تنها یک نوع کالا را به نمایش نمی‌گذارد، بلکه هدف آن تسهیل و تشویق تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان در تهیه و تولید لباس‌هایی با ماهیت ایرانی اسلامی است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در سطح ملی برای افزایش سطح کمی و کیفی نمایشگاه گفت: مجموعه مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس از جمله نهاد‌هایی هستند که با استان در این رویداد همکاری می‌کنند.

فرخنده افزود: مراحل اجرایی این نمایشگاه با همکاری یکی از موسسات تخصصی فعال زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌ریزی شده و غرفه‌های تبیینی نیز در حاشیه آن برگزار خواهند شد.

وی گفت: توانمندسازی خانواده‌ها، تبیین اقدامات غرب در هجوم فرهنگی به مد و لباس ایرانی اسلامی، رفع شبهه جوانان و آشنایی با الگو‌های مد و لباس ایرانی از جمله موضوعاتی هستند که در این غرفه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.