کدخبر: ۸۳۸٦۳
۱۱ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱٦:۱۳
چاپ

"تجدید نظر"، جدیدترین سریال تولیدی شبکه خاوران

بیرجندرسا-" تجدید نظر" جدیدترین سریال شبکه خاوران، با هدف توجه به ظرفیت‌های بومی و روستایی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،سریال "تجدید نظر" به تهیه کنندگی امید واحدی فر و کارگردانی مرتضی معتمدی راد، در ده قسمت چهل و پنج دقیقه ای، جدیدترین تولید صدا و سیمای خراسان جنوبی است که در آینده نزدیک به روی آنتن می‌رود.


این سریال با نگاه ویژه به مناطق روستایی، توجه به فرهنگ بومی محلی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در روستا‌ها و از همه مهم‌تر شناسایی ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان تهیه و تولید می‌شود.


همچنین با هدف معرفی پتانسیل‌های مختلف گردشگری در شهرستان‌ها و روستا‌های استان، بخش‌هایی از مراحل فیلمبرداری این سریال در روستای کریمو شهرستان سرایان ضبط شده است.


هادی و هاشم دو برادر هستند که سال هاست به خاطر اختلافاتی که بین‌شان وجود داشته با هم در ارتباط نبوده‌اند.


هادی برادر کوچک هاشم پس از سال‌ها برای انجام کارشناسی یک پرونده قضایی به روستا می‌آید و نگران رویا رویی با برادر خود است.


نرگس راهنمای توری است که با ورود به روستا اتفاقاتی را در روستا برای اهالی رقم می‌زند.


بیشتر بازیگران و عوامل این سریال بومی هستند، اما از بازیگران شناخته شده نیز در بخش‌های اصلی سریال استفاده شده است.


محمد فیلی، بهار نوحیان، سید فرید فرساد، احمد حسینی مقدم، عباسعلی نورایی و.... از بازیگران این سریال هستند.


شیرین امیر افشاری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و محمدرضا مهربان فیلمبردار این سریال است.


سایر بازیگران و عوامل این سریال هم محسن اصم، مهدی خالصی، حمید رضا اطمینانی، حمیده‌رضایی، ساره مزروعی، سیده سارا موسوی، مصطفی اسدالهی و سودابه عیدی، زهرا کیانی مدیر تولید، امیر زارعی صدابردار، ثمین شهریاری زاده طراح گریم، محمد امین کلانتری طراح صحنه و لباس، حانیه غلامی منشی صحنه، گروه نون نویسنده، بازنویسی فیلمنامه سید فرید فرساد، عکاس و تصویر پشت صحنه یگانه عباسی و مدیر تدارکات سید حمزه عمیدیان است.