کدخبر: ۸۳۹٦۱
۲۱ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۸:۱٤
چاپ

عضو جامعه روحانیت مبارز:

راز بقای انقلاب در مردمی بودن آن است/با افتخار در مراسم ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم

بیرجندرسا-عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که راز بقای انقلاب اسلامی در مردمی‌بودن و اسلامی بودن آن است،گفت:بدون شک اگر در صحنه‌های مختلف،مردم حضور نداشتند ما با قدرت‌های بزرگ نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و در واقع،قدرت نظام و انقلاب خیلی مهم است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی"بیرجندرسا" ضمن تبریک ۲۲ بهمن‌ماه،با بیان این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی و مصداق اهم تعظیم شعائر الهی است،اظهار کرد:حضور در این روز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی تجدیدی دیگر و بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود:بر کسی پوشیده نیست که دشمن در جنگ شناختی تمام توانش را صرف تفرقه و پریشانی ملت ایران کرده است و در مقابل این نقشه پلید راهبرد وحدت ملی گره‌گشاست حال چگونه می‌خواهیم این وحدت را نشان دهیم و بگوییم ما یک ملت در حال رشد هستیم قطعاً یکی از این امکانات همین شرکت در راهپیمایی و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این‌که انقلاب ما ریشه در بعثت دارد،تصریح کرد:دلیل این امر آن است که بعثت دارای ۲ ویژگی هدایت‌گری و برانگیختگی و به صحنه آوردن اراده‌ها بود.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز از روزی که توسط معمار بزرگ آن، حضرت امام‌(ره) پایه‌گذاری شد، همین ویژگی بعثت پیامبراکرم(ص) را داشته‌ است.

وی اجتناب از طاغوت را،مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این همان رسالت بعثت است که نباید از اهمیت آن غفلت کرد.

نماینده پیشین مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بایستی دستاوردهای انقلاب اسلامی به همگان و از جمله نسل جوان تبیین شد،بیان کرد:وضعیت کشور در بعد از انقلاب با وضعیت آن در قبل از انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس نیست‌.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این‌که قبل از انقلاب مردم حتی در کلان‌شهرها آب لوله‌کشی نداشتند،اذعان داشت:در گذشته حتی در قصابی‌های تهران بحث ذبح اسلامی گوشت مطرح نبود،این در حالی است که در حال حاضر شاهد انواع و اقسام امکانات در سطح کشور و حتی دورترین روستاها هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در بحث درمان و پزشکی،تبیین کرد:اگر چه در حال حاضر نمی‌توان منکر مشکلات اقتصادی مردم در جامعه شد ولی شاهد هستیم که دولت تمام توانش را به کار گرفته است که سفره مردم خالی نماند.

عضو جامعه روحانیت مبارز راز بقای انقلاب اسلامی را در مردمی‌بودن و اسلامی بودن آن دانست و مطرح کرد:بدون شک اگر در صحنه‌های مختلف،مردم حضور نداشتند ما با قدرت‌های بزرگ نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و در واقع،قدرت نظام و انقلاب خیلی مهم است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن،متذکر شد:اگر مردم اعتقاد به ملیت خویش دارند باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌ها به صحنه بیایند و در راهپیمایی شرکت کنند و در راستای حفظ بقای اسلام ‌و انقلاب تلاش نمایند.

انتهای خبر/