کدخبر: ۸٤۳۰۳
۱٦ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۳:۱٦
چاپ

کشف هشت هزار و ۱۳۰ قرص غیر مجاز در شهرستان نهبندان

بیرجندرسا- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف هشت هزار و ۱۳۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مبدا زاهدان به مقصد گرگان در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، تعداد هشت هزار و ۱۳۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان از گذرگاه‌های کالای قاچاق در شرق کشور است.