کدخبر: ۸٤۵۳۹
۲۳ فروردین ۱٤۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
چاپ

آماده باش نیروهای امدادی خراسان جنوبی

آماده باش نیروهای امدادی

بیرجندرسا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۱۰۷ تیم فعال این جمعیت در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،محمدعلی کاوسی روز پنجشنبه افزود: در پی صدور هشدار هواشناسی از امروز تا اوایل هفته آینده نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا به‌موقع به شهروندان امدادرسانی کنند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها از امروز تا یکشنبه در حالت آماده‌باش هستند گفت: اعضای جوان و داوطلب هلال احمر به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: ۷۰ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان در تمامی شهرستان‌های استان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار مسافر تاکنون از خدمات بشردوستانه هلال احمر استان بهره مند شده اند گفت: این خدمات در قالب پایش سلامت، فضای دوستدار کودک، ارائه آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه، دعوت به پویش بهرفت و پویش سبز بوده است.

کاوسی با اشاره به ارائه خدمات بشردوستانه تا ۱۷ فروردین به مسافران نوروزی در مرحله اول، افزود: طرح ملی ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر استان در مرحله دوم همزمان با تعطیلات عید سعید فطر ادامه دارد.

وی بیان کرد: در قالب این طرح مسافران و گردشگران می‌توانند با توقف در ایستگاه های جمعیت هلال‌احمر در ورودی شهرستان ها، از خدماتی مانند فضای دوستدار کودک، پایش سلامت و راهنمایی به اماکن تفریحی و گردشگری بهره‌مند شوند.