کدخبر: ۸٤۷۱۲
۰٤ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۹:۱۱
چاپ

اختصاص سه هزار میلیارد ریال به طرح‌های مسکن خراسان‌ جنوبی

بیرجندرسا-استاندار خراسان جنوبی از حمایت سه هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌ جنوبی، جواد قناعت روز سه شنبه در تشریح نتایج دیدارش با رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان مقرر شد با توجه به عملکرد مثبت خراسان جنوبی و تامین چهار هزار و ۵۰۰ هکتار زمین، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است افزود: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت چهار و پنج طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره ‌برداری می‌رسد.

بنا به این گزارش رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن نیز در این دیدار از حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی خبر داد.

محمدرضا اسماعیلی، میزان پرداختی مراحل اولیه به این استان پس از ارائه مستندات را ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

استاندار خراسان جنوبی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی استان با رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن در تهران دیدار و گفت‌ و گو کرد.