کدخبر: ۸٤۸۷٦
۱٦ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱٤:۳۹
چاپ

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجندرسا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت هنگام کنترل محورهای استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم از توقیف یک سواری سمند با کشف هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند هنگام گشت زنی به یک سواری سمند مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.