کدخبر: ۱۲۳۹۹
۱٤ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
چاپ

ایجاد زمینه های سرمایه گذاری از مهمترین برنامه های دولت در استان

ایجاد زمینه های سرمایه گذاری از مهمترین برنامه های دولت در استان

ایجاد زمینه های سرمایه گذاری از مهمترین برنامه های دولت در استان

استاندارخراسان جنوبی درجریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گفت : ایجاد زمینه های لازم به منظور توسعه سرمایه گذاری و نیز حمایت از سرمایه گذاران از مهمترین سیاست های کاری دولت در استان است که در این رابطه راه اندازی هر چه سریعتر منطقه ویژه اقتصادی از آن جمله است.

وجه ا... خدمتگزار، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی در زمینه توسعه اقتصاد استان بسیار موثر خواهد بود، افزود:تاکنون اقدامات اولیه ای در این زمینه به انجام رسیده که امید است هرچه سریعتر نسبت به مرتفع شدن موانع و مشكلات موجود اقدامات لازم به انجام برسد.

وی ادامه داد:تاکنون450 هکتار زمین واگذار شده ، 270 هکتار زمين در جریان واگذاری است و100 هکتار زمين نيز درمنطقه مرزی ماهیرود واگذار شده که مجموعاً 720 هکتار زمین برای این منقطه در نظر گرفته شده است.

وی توسعه صنعت را یکی دیگر از ملزومات توسعه استان دانست و یادآورشد:قطعاً با رونق بخش صنعت و نیز توسعه امر سرمایه گذاری ،ضمن توسعه فضای کسب و کار در استان بسیاری از معضلات از جمله بیکاری نیز مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی ذي ربط نیز باید خدمات زيربنايي و اقدامات لازم را هرچه سریعتر به انجام برسانند تا در آینده نزدیک شاهد استقرار سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی استان باشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی از مصوبات دولت وهیئت وزیران است گفت:استفاده از توان بخش خصوصی نیزاز دیگر اهدافی است که در این رابطه دنبال می شود چرا که این امر اثرات بسیار خوبی بر توسعه استان بر جای خواهد گذاشت.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها